Vs: Tuomarinkylän Näyttää kauniskasvoiselta kummitukselta. Mihin kellonaikaan hänet yleensä parhaiten tavoittaa? Olet kuvannut kummitusystävättäresi taiten. -E
Vs: Tuomarinkylän Kaksi asiaa joihin ensimmäisenä kiinnitin huomiota on kummituksen raamit ja kehykset, henkilön paikka ruudussa 2 aika levoton minun mielestä. Toinen on kuvan vinous ja linjojen kaatuminen, minusta nuo suorien linjojen kaatumiset ei näytä kivalta. Toonaus ja ajatus kuvan rakentamiselle kiva ja piristävä, vielä kun laittaisi paperille, sillä Raimon "speciaali"-vedostustekniikalla, niin vot ja olisi makea
Vs: Tuomarinkylän Jpu sanoikin olennaiset asiat. Vaikkei ole lisättävää, lisäisin, että olen alkanut pitää näistä tämän sarjasi kuvista hyvin paljon. En ole ennen samanlaisia nähnyt. Nämä ovat erittäin pelottavia. T Jukka
Vs: Tuomarinkylän Mielestäni kuvina ok, mutta tekotaiteellisen tuntuisia. Tai sitten en pelkää kummituksia, Higg
Vs: Tuomarinkylän Tämä voi olla nykyihmiselle helpompi, koska suhde huvimajoihin ei ole kovin selkeä. Haamulla on sellainen monena oleva liike, josta ei saa kiinni - ja tämä onkin haamuille luonnollista. Putoavat lehdet ja syksy ovat myös luontevaa haamujen aikaa. Kuvassa on tilaa hengittää historiaa. Mainio kuva.
Vs: Tuomarinkylän Joo tästä myös minä pidin! Olivatko ne tosiaan ne huvimajat mitkä tökkivät aikaisemmissa. Ehkäpä vielä jos olisi vähän pimeämpää, olisi kummitusotollisempi vuorokaudenaika, Higg
Vs: Tuomarinkylän Kiitoksia kommenteista, jossain vaiheessa on tarkoitus ottaa iltasessio kummituksen kanssa ja ihan filkalle kaksoisvalotuksella. Nyt ei ollut vielä sen aika.