/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Takuulla kiellettyä & vaarallista

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana viittis, 23 Elokuu 2006.

Tere!

Uusiotulokas lykkää täten rohkeasti, mielestään onnistuneen pokkari-räpsyn tänne muiden, paljon parempien kuvien joukkoon ja ottaa rohkeasti vastaan mahdollisesti saapuvan palautteen täten hän :)

Haastetta kuvan ottamisessa ainakin oli kun en edes nähnyt koko kameran näyttöä ja vielä vasemmalla kädellä - no näkyyhän se kuvastakin kyllä..

Mikko

1. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    siniset silimät

2. Vinkeä ja taatusti omaperäinen kuva. Kuvan ohuet mustat kehykset peilin kehysten kanssa saavat aikaan mukavan vaikutelman. Itse ainakin tykkään kovasti.

3. Mkk82

Mkk82

80
    0
    0
    Tunnustan täten että olen harrastanut melkeen samaa toimintaa, paitsi kaheksasta kympistä autonratista ja kurkkinut vielä etsimestä sitä auringonlaskua :D

4. Tää on kieltämättä aika hauska kuva =) Ois vaan vielä makiampi hieman pidemmällä valotusajalla. Maisemaan tulisi vauhtiviiruja kivasti... tosin sitten saattaisi toi kuskikin olla epätarkka mut senhän voisi siirtää toisesta kuvasta ;-)

5. cysna

cysna

310
    0
    0
    Hah. Jotain uutta. En silti uskaltais koittaa samaa järkkäri kädessä... pam

-------------------------------

6. evis

evis Member

499
    0
    16
    Vähän samaa olen yrittänyt kelkan kanssa pokkarilla sekä videokameralla mutta eihän siitä mitään ole tullut, tosin täristääkin enemmän kuin mpyörällä. Ihan hieno kuva.

7. Minustakin hondat tulisi vaarallisina kieltää

8. Tuskin toi pyörä tässä vaarallinen on vaan toi pokkari.

9. Joo kanonitki tulis kieltää

10. Hyvin tunnistettu mopo tosta kuvasta :)

AfricaTwin on klassikko, sieltä painavammasta päästä... kirjaimellisesti.