Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kalasääski

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 21 Huhtikuu 2006.

Eipä nää elukkakuvat taida raavaitten miesten taidekerhossa kiinnostaa, kun ei eivät ole kissoja eivätkä koiria, kun ei tuo valkoselkätikkakaan huomiota herättänyt, mutta laitetaan nyt silti kiusallaan esille yksi eilen kuvattu kalasääski.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hiukan väljempi voisi olla rajaus, värit voimakkaammaksi ja taivas sinisemmäksi. Komia kuva, vain värit pliisut.

2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Missäs se kala on? Sääski löyty kyl kuvasta :(

3. Hehee. Tuo on joko sääksi tai kalasääski, mutta ei toki koskaan sääski.

4. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ässä sinne, koo tänne!

5. vn

vn

1 464
    0
    0
    Tylsä. Kuten esim lentokonekuvat vastaavaa taivasta vasten (niistä mulla on kokemusta).

Mutta kuvaaja on varmasti tyytyväinen kun on esille kuvan laittannut. Eikä siinä mitään, eihän tuo lintu hassummin esillä ole. Mutta kuvaan olisi kiva olla taustallakin jotain (esim pilviä) jotta kuva olisi muuta kuin potretti kesken lennon.

Vesku

6. Niin. Se riippuu, mistä tykkää.

Itselleni tämän vuoden paras kuva on ollut yksi merikotkakuva, joka on melko samantyylinen, kun tämä, joskin valon kannalta huomattavasti parempi. Mutta ei siis mitään piviä tai muuta. Minulle tämä oli silti hieno kokemus ja onnistuminen. Minä kun olen vaan valokuvaaja enkä niinkään taiteilija.

7. Hieno kuva ja itse kokemuksena varmasti arvokas.Aina Luonnossa tehdyt havainnot ja niistä saadut kuvat
    on jälkeenkinpäin mukava muisto tapahtumasta.Itselleni juuri tällaiset kuvat on oikein miellyttäviä.Tykkään kovasti.