Tällä kuvalla on merkitys ja tarina itselleni johtuen syistä joita en tässä ala käymään läpi. Se ei ole teknisesti kummoinenkaan, ehkäpä siitä johtuen sen tarina on jäänyt avautumatta muille katsojille. Eräs katsoja jopa ehdotti että siitä pitäisi tehdä HDR-versio. Liika työstäminen olisi kuitenkin hävittänyt sen itselleni tärkeän hetken tästä kuvasta. Entä te? Toimiiko?
Vs: Takaisin valoon Kyllä mulle tuosta tarina mieleen tuli. Aika vahvakin tunne - ei välttämättä mikään kevyt juttu. Onneksi hän kipittää takaisin sinne valoon. Pääsee ... - E
Vs: Takaisin valoon Kyllä tämän kehtaisi hyvinkin laittaa seinälleen isona, jos originaalissa vain on tarpeeksi resoa. Minusta näyttää siltä, että tunnelin päässä on peltiaita. Tulee tunne, että lapsi on satimessa. Jos vielä kuvittelee, että lapsi juoksee pakoon jotain pelottavaa, niin kuva muuttuu melko ahdistavaksi.
Vs: Takaisin valoon Kiitos kommenteista, Est ja Trikki! Ei se tarina todellakaan mikään kevyt ole ja kuvausharrastajalle on hienoa että kuva herättää tunteita muissakin. Oma tulkintani tälle kuvalle liittyy selviytymiseen, mutta saman suuntaisia tuntemuksia tuntui teilläkin olevan. Luolan suulla on todellakin ristikkoaita, hyvin hoksattu. Itse en tuota edes ajatellut tuolla tavoin. Mielenkiintoista muuten on se, että tälle kuvalle tuli merkitys ja tarina vasta jälkikäteen. Itse kuvan otin "viattomassa" perhelomatilanteessa, vaikka toki jo silloin ajattelin että tilanteessa on jotain potentiaalia.