Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Takaisin LR:iin / "paskan myivät"

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana keegan, 11 Lokakuu 2020.

  1. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Good for You. Hieno homma. Kukaan ei vain tunnu tietävän tai kykenevän esittämään edes valistuneita arvauksia siitä, miksi se joillakin käyttäjillä toimii kuten sinulla ja joillakin kuten minulla. Ohjelman tukeen olin yhteydessä lokakuussa (siis aiemman version osalta) mutta siellä on vastassa hiljaisuus. Sääli koska ohjelmassa on hyviä ominaisuuksia ja kuvanlaatu on erinomainen. Noin hitaana se vain on käyttökelvoton.
    Miten suuria kuvamassoja käsittelet? Oletettavasti sinulla esikatselukuvien generointi on nopeampaa kuin 1000 kuvaa neljässäkymmenessä minuutisssa?
     
  2. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 157
    335
    83
    Olitko muuttanut asetuksista esikatselukuvan kokoa? Se näyttäisi olevan valittavissa hyvinkin suureksi. Isojen esikatselukuvien luonti vie enemmän aikaa.
     
  3. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    En, ne ovat varsin pienet. Tuollaisessa hitaudessa täytyy muutoinkin olla kysymys jostakin muusta, ei tuo voi olla ohjelman tekijöiden tarkoitus.
     
  4. Pan

    Pan Well-Known Member

    2 593
    1 303
    113
    LAitekanta saattaa vaikuttaa. Mulla on nyt windowsissa pieniä ongelmia näytönohjaimen kanssa PS.ssä. Aina välillä ruutu ei enää päivity, muta palautuu, kun sulkee kuvan ja avaa uudelleen. Täytyykin käydä Eizon sivuilla kuikuilemassa.
     
  5. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Jälki on kyllä hyvää, silloin kun ohjelma suostuu toimimaan. Käyttäjäforumille tulee jatkuvasti ilmoituksia hitaudesta, toimimattomuudesta ja erilaisista bugeista. Viimeisin "korjausversio" on ilmeisesti tuonut taas lisää vikoja. Capture One 21.x Software for Windows – Capture One Tukikaan ei tunnu oikein toimivan.