Minulla on Minoltan Dimage Scan Elite 5400 scanneri. Onko tieto josko tähän olisi ajureita tai muuta keinoa liittää ko. laite tähän Windows 7.? Yritin etsiä netin kautta, mutta ei oikein tärpännyt, tai en osannut etsiä oikein. Kiitos jo etukäteen tiedoista. Seppo
Vs: Sacerin liittaminen Windows 7:mään. Lataa vuescan, tukee 5400 ja 5400 II mallia. Voit kokeilla ja sitten ostaa. VueScan Scanner Software for Windows, Mac OS X and Linux Mä käytän menestyksekkäästi sitä coolscan 4000 skannerin kanssa. T Jukka
Vs: Sacerin liittaminen Windows 7:mään. Kiitos tiedosta. Täytyy asentaa, kunhan aika antaa periksi. Olisi harmillista, jos hyvä scanneri jäisi käyttämättä. Itse vielä kuvaan filmille, joten ne on kuitenkin saatettava digiaikaan. Seppo
Vs: Sacerin liittaminen Windows 7:mään. http://www.dyxum.com/dforum/how-to-run-old-minolta-scanners-on-vista-7_topic80321.html
Vs: Sacerin liittaminen Windows 7:mään. Pähkäilin itse aikoinaan saman pulman kanssa. Vuescanin ilmais/kokeiluversion asennus riitti. Sen mukana asentuvat tarvittavat ajurit, ja toimivat ilman aikarajoituksia.
Vs: Sacerin liittaminen Windows 7:mään. Käytän samaista skanneria, mutta Mac Minillä Os 10.6.8 käyttiksellä. Hyvin pelaa USB-väylällä. Firewire portilla ei toimi. Jos aiot päivittää skannerin, niin tiedän ostajan. t.martti