Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi Olisiko tuo lunta? Nuo lepakot todellakin vähän latistavat kuvaa tai oikeammin vievät sitä liikaa kohti "läpsyhäntäliskojen" -kauhugenreä. Itse tunneli tuo mieleen jonkin elokuvan, mutta en saa nyt mieleeni minkä.
Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi Ihan kiva, mutta olisi mielestäni tehokkaampi, jos kuva olisi suorassa. T Jukkis
Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi Ihan helvetin hyvä. Kuin suoraan näistä Helsingin katutason alapuolella kulkevista tunneleista. Lepakot: Oh yes!
Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi mulle tulee siitä taas sairaalasänky mieleen. Aivankuin jotakuta vietäisiin ruumishuoneelle, vaikka tämä ei ole edes kuollut. Ehkä halvaantunut, tai muuten vaan sidottu ja kykenemätön tekemään mitään. kauhistuttava kuva. Ja siis hieno
Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi Mulle tuli myös mieleen sängyssä makaava, viimeiselle matkalleen lähtevä "potilas". Ruumishuoneelle tai koomassa leikkaussaliin =) Johtuu varmaan tuosta vaaleasta alareunasta, jalathan siellä on.
Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi Arvailunne ja mielikuvanne ovat niin hienoja, että niitä pitää varjella ja vaieta totuudesta...
Vs: Pelon maantiede ja eläinoppi Toinen on todella hyvä ja moniselitteinen, ajatuksia herättävä. Ja taidokkaasti tehty. T Jukkis