Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tyttökuva tämäkin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 30 Elokuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    eräänä kesäyönä.

2. Huh Huh!

Ei tämä (HUH) ole tyttökuva. Tämä on maisemakuva.

Halusitko tarkoituksella (huh) jättää noi risut?

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Elementtejä olisi kauniiseen kuvaan, hiukan nyt jää vajaaksi. Muuten ihan miellyttävä kuva.

4. Tää menee Pessi ja Illusia osastolle.

5. Jotenkin yliterävän näköinen..

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tottakai.

Miten parantaisit?

Aivan oikein! Kiva, että joku löysi yhteyden.

Taitaa olla juu. En jaksa enää nykyään panostaa hienoon pienentämiseen ja nettiterävöintiin. Isossa vedoksessa ei kuitenkaan näy haloa eikä sahalaitoja.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mun mielestä on aika toissijaista nettikuvan pienentämisestä ruveta höpisee varsinkin kun monesti se niin pieneen tilaan joutuu ahtamaan. Kuvat kärsivät aina pieninä muutenkin katsomisen suhteen mutta sellaista se elämä on.

Miten itse parantaisin? Hyvä kysymys. En tiedä minkälainen paikka on. En myöskään sitä onko kuva järjestetty (Tuskin). Itse ehkä olisin tytön pyytänyt hiukan eri paikkaan tai jos en olisi halunnut häiritä niin silloin tiukemmin mennyt tytön suhteen kuvaamaan. Eli koettanut vähentää laiturin olemusta. Nyt kun se on enemmän maanjatke. Taustahan on hyvin kaunis ja myös mallikin on olemukseltaan aika hieno klassiseen kuvaan.

Täytyy muistaa se että kuva joka aiheuttaa keskustelua ei voi olla huono.

8. Aivan oikein! Kiva, että joku löysi yhteyden.

Kyllä täällä pyörii älyllisä ja puoleensavetäviäkin tyyppejä. Ei täällä kaikki kuulu nieppi,emerik tai fangio osastoon

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Saahan sitä niin sanoa. Minä en usko mitään ennen kuin itse asian totean. Ni.

10. HÖH !

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä ku oon naispuoleinen ja siten epäilen lähes kaikkea mahdollista. Mutta keijuihin ja menninkäisiin uskon. Ni. Ja myös kummituksiin.

12. Ja siihen että Fangio ja Nieppi on ihania, mutta Focker on jo melko elähtänyt!

13. Kukapa sitä nyt sankarikuvaajille pärjäisi.....

14. Jos sankarikuvaaja on yhtään sama kun sankarihevi ni fangion pitää ruveta käyttää kireitä trikoita... on seki näky