Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lehmityttö

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by Papu, Sep 20, 2005.

1. Papu

Papu

789
    0
    0
    Hattuun ihastuin mutta piti saada siihen jotain täytettä.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5,870
    51
    48
    Itseä häiritsee tuo katse. Hattu on ihan siisti. Eipä sen enempää kommenttia nyt. No ehkä sen verran että seinällä olisi voinut olla ideaan liittyvä taulu jne.

3. Juuri katse / silmä tekee kuvasta mielenkiintoisen. Kuvan katsoja tipahtaa samantien kuvaan, kun kuvauskohteen katse porautuu päästä läpi. Muuten kuva on mielestäni ihan kunnossa, mutta mitä hittoa on tapahtunut mallin käsille??? Näyttää aika amputoidulle ja se myös välittyy kuvaan ja fiilikseen; ei välttämättä positiivisella tavalla. Muuten ihan mukava potretti kuvan kohteelle, varsinkin jos lehmännahkahattu ja farkkurotsi kuuluu normipukeutumiseen, niin tänhän vois laittaa ihan kymppikuvana ihan takanreunallekin - ainakin pariksi kuukaudeksi.

4. Papu

Papu

789
    0
    0
    Vähän liian iso farkku :). Piti mallille etsiä sopivat vaatteet hattua varten (ja hattua varten sopiva malli).
    Hmmm.. ihan kuin hallivuud filmeissäkin :). Mää en laita, aiheuttavat vain turhaa ahdistusta.

Nimimerkillä "Ei omia kuvia seinille"

5. juice

juice

912
    0
    0
    Jesta mikä ööga. Tuo katse on jotenkin kyklooppimainen ja hallitsee koko kuvaa todella voimakkaasti

6. Juu, kyklooppimainen oli hyvä sana. Kaipaisin toistakin silmää lehmitytölle...

7. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Mä en. Isojen hattujen hieno juttu on just siinä et sieltä voi tuijotella lierin alta tollee. :)

8. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Hattu on kiva ehottomasti, myös katse. Liian iso takki taas ei ;-). Mistäs hattu? Mä kyselin australiasta yhdestä firmasta hattuja, mut kuinka tilata ulkomailta moista kun ei sitten tiedä kuitenkaan onko koko oikea ja istuuko hattu sittenkään päähän.

9. Papu

Papu

789
    0
    0
    Sieltähän tämä. En kyllä tarkalleen tiedä mistä sieltä, mutta hatussa osoite www.barmahhats.com.au.

10. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Kokeile Heli ihan Helsingistä.

Niin ja sä asuit Keravalla? Jokelassa on Old west store. Olikohan toi oikea nimi?

No jokatapauksessa Jokelan keskustassa kun on se bensa-asema, niin siitä löytyy ihan läheltä Teräasekeskus ja Old west store.

Siellä on maailman coolein takki ikinä, 200e. Haluun haluun haluunhaluunhaluun.

Varmasti löytyy myös bootseja ja hattuja.

EDIT: http://www.webinfo.fi/tuusula/Old+West+Store+#+J;P+Automaatit+Oy/sivut/

11. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Eiku mä oon sunki naapuri ja asun ihan Tuusulassa ;-)

12. e-0r

e-0r

936
    0
    0
  13. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    Joo, mä katoin jo, mut ei näkyny stetsoneita. Lähetin kyselyitä jotta onkopi heillä niitä.

14. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Joo ei tuol nettisivulla ollu mitään kivaa.

Tää menee nyt pahasti offtopiciks. Mut sillon ku käytiin siellä ettimässä näytelmärekvisiittaa niin kyllä niillä oli PALJON muuta kuin mitä tuolla sivulla. Paitoja, housuja, takkeja, koristeita, koruja, satulalaukkuja yms.

Kiväärin saa sitten siitä Teräasekeskuksesta joka on ihan kylki kylkeen. :) Ja eikun ratsastamaan auringonlaskuun.

15. Heli

Heli Active Member

6,689
    0
    36
    heh, mä harrastin vielä muutama vuosi sitten lännenratsastusta ;-). Se oli mahtavaa ja jos aika riittäis niin ratsastaisin vieläkin. Se ainakin on harrastus joka tyhjentää pään muusta tai ellei tyhjennä niin huomaa, että ollaan tekemässä ihan jotain muuta kuin mitä piti.

16. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Me ollaan nyt varastettu tää topic. Mä ainakin lopetan tähän. Ihan varmasti. Joo. :)

Länkkärit on ihqui. Mut mun on pitäny alottaa jousiammunta. Legolasiksi legolasin tilalle, ja sillee. Harrastin sitä kuntosalin tarjoamana päivän, ja sen jälkeen on pitänyt ottaa selville, että miten voin liittyä sen kerhon jäseneksi.

Mut nyt! Prklö. Shush. Anteeksi, Papu.

17. Papu

Papu

789
    0
    0
    Eipä tuo niin nopon nuukaa ole ;)

18. Aivan, näyttäähän se paremmalta tuossa sivulla kun vastaukset sarakkeessa on luku 19, 3 sijaan. Vaikuttaa siltä kuin kuva herättäisi ajatuksia;)

vitsi vitsi

19. Papu

Papu

789
    0
    0
    Just niin. Luit ajatukseni ;)

20. Laitetaan se yksi vielä ni saadaan 19 täyteen:)

Diggaan kuvasta, mutta kuten on sanottu käsien amputaatio hiukan kiusaa. Mutta ilme on mallilla kohdallaan.