Meni räpsyttelyn puolelle, mutta kamera olikin vain tekosyy olla ulkona. Silti, näinä kotialbumikuvapostausten luvattuna aikana...
Vs: Päivä Porkkalanniemessä Ei onnistunut jesalonen kotialbumikuvissa, koska nää on melkein järestään aika hienoja. Seuraavaksi jätät sommittelun ja mielenkiintoiset valokohteet pois.
Vs: Päivä Porkkalanniemessä Mielestäni ykkönen oli sitä mitä pitikin, tosin siinä olisi voinut vaikka näkyä osa pyörän stongasta. Sitten lähti homma lapasesta ja vituiksihan se meni, ei ole susta dokkarikotialbumikuvaajaksi.
Vs: Päivä Porkkalanniemessä Kolmas on näistä kivoin. Muuten kuvissa fiilis, hei olen Essi 13v, isi osti mulle kameran, tässä kesän kuvat. Ja kyll asenne hymyilyttää.
Vs: Päivä Porkkalanniemessä Olisinkin ollut pettynyt ellei reissuräpsyjen keisari olisi keksinyt mitään sanottavaa... no mikäs, detaljit vähän heittää mutta kutakuinkin noinhan siinä juuri tapahtui.
Vs: Päivä Porkkalanniemessä Älä nyt ymmärrä väärin, minulle vaan tuli selainen fiilis totutuista kohteista, en sanonut pahalla.
Vs: Päivä Porkkalanniemessä No, jos tosiaan tavoite oli esittää sunnuntaiulkoilun räpsyjä, niin aika hyvin on onnistuttu.