Ilmeisesti löylyssä on liian kuuma... Kommentteja otetaan mieluusti vastaan, eritoten kumpi teistä toimii paremmin - väri vai mv.
Vs: Tahtoo pois Minä pidän väriversiosta enempi. Punertava sävy tukee saunan kuumuutta. Sävyiltään kuva on mun makuuni tukkoinen. Vaalean sävyjen kirkastus parantaisi sävymaailmaa, tunnelmaa latistamatta.
Vs: Tahtoo pois Aukasee miten vain, katkennu käsi vain pahentaa tilannetta. Valokuvis lähetää kokonaissommittelusta sitte siihen lisätää valot. Ranteest poikki oleva käsi näyttää hyvin pahalt.
Vs: Tahtoo pois Kiehtovia aggressioita. Ensimmäinen askel foorumi-valokuvauksessa on itsensä hillitseminen ja negatiivisen palautteen hallitseminen. "Lehmän mieli on foorumivalokuvaajan mieli" on ikiaikainen sananlasku ja periaate. Toinen askel on sen tajuaminen, milloin joku kertoo jotain oleellista. Käsien katkaisemisen oikeat paikat ovat henkilökuvauksen perusasioita. Ne pitää ymmärtää. Jos niihin perussääntöihin viittaamisesta suuttuu, osoittaa oman tietämättömyytensä ikävällä tavalla. Hallavaara on oikeassa: jos kuvaa aukaisee, tämä ongelma pahenee. On realistista ajatella, että reaktioidesi jälkeen monet kokevat, että et ole jatkossa edes kommenttien arvoinen. Ainakin minä ajattelen nyt niin. Muu ajattelu pitää sinun ansaita.
Vs: Tahtoo pois Olen pahoillani. Missään nimessäen en ajatellut pahoittaa kenenkään mieltä, vähiten omaani. Oikein hyvää viikonloppua!
Vs: Tahtoo pois Kiitos mvuori: luin kirjoituksesi ajatuksella läpi ja sain ajatuksia muutamaksi kuukaudeksi----