Hei, Niille jotka kuvaa malleja, tein web-sivuston joka luo mallisopimukset annettujen tietojen perusteella. Täytä vaan tiedot ja saat tulostettavan sopimuksen sinulle sekä mallillesi. ぶるぶる!キャビテーションエステの効果って知ってる?
Vs: Tee mallisopimus webissä JEP, jep !! Nämä / tämä ON tärkeä asia, ettei - turhaan - tartte ruveta KÄRÄJÖIMÄÄN !!! Kun niinkin VOI käydä........
Vs: Tee mallisopimus webissä Muutama asia / kirjoitusvihre oli päässyt pujahtamaan tuonne. Laitoin yksärillä korjaukset. -Harri
Vs: Tee mallisopimus webissä Korjattu. Kiitos! Nyt mä vähän laajensin kaavaketta. Eli nyt voit laittaa ruksin niihin kohtiin, jotka pitävät paikkansa. Tällä tavalla sopimuksesta saa joustavan. Lisäksi kaavakkeessa on käyttöoikeudet myös mallille. Ehdotuksia?
Vs: Tee mallisopimus webissä No tuskinpa tätä kukaan käyttää, ellei sitten vahingossa, mutta hiukan hullultakin saa sopimustekstin näyttämään: Valokuvia tai niiden muunnoksia saa ilman eri suostumustani käyttää seuraaviin tarkoituksiin: Ei saa käyttää missään tarkoituksessa, kaikki käyttö sallittu.
Vs: Tee mallisopimus webissä Mä ainakin käytän ja itsellenihän mä tuon alunperin tein. Ajattelin vaan jakaa sitä muiden kanssa. Ja mitä niihin valintoihin tulee, kannattaa käyttää raksuttimia ennen kuin ruksii noita vaihtoehtoja. Loppujen lopuksi kuvaaja joka laatii tämän on vastuussa siitä mitä siinä sopimuksessa lukee.
Vs: Tee mallisopimus webissä Ymmärsit hiukan väärin, en suinkaan tarkoittanut, että tuskinpa tätä kehittelemääsi netistä suoraan tulostettavaa mallisopimusta kukaan käyttää muuten kuin vahingossa. Vahingolla tarkoitin mahdollisuutta ruksittaa täysin vastakkaiset vaihtoehdot yht'aikaa tulostettavaksi. Idea on hyvä ja tulee varmasti monelle tarpeeseen, melko varmasti myös itselleni.
Vs: Tee mallisopimus webissä Ah joo, oot oikeassa. Ymmärsin väärin. Huomasin tuon saman siinä vaiheessa kun koodasin tuota, mutta ajattelin että valokuvaaja voi aika vapaasti rajata / sallia kuvien käytöt tällä tavalla. Mahdollisuuksia on nyt kait jo kymmeniä. Eipä haittaa vaikka ei olisikaan käyttöä kenellekään, itselleni ainakin hyödyllinen sivu kun mä näitä muotokuviakin rupean nyt ottamaan.
Vs: Tee mallisopimus webissä Kyllä tällä käyttöä on, ja reilut 10v lähes pelkästään ihmisiä kuvanneena voin sanoa, että sopimus mallin kanssa kannattaa todellakin tehdä. Tuo käyttöoikeuksien valinnaisuus tekee tästä ainakin näin äkkiä ajatellen varsin kätevän, ja tuon takia varmasti tuleekin itselle käyttöön.
Vs: Tee mallisopimus webissä Hyvä näin ja jos tulee vielä jotain ideoita mitä tarvitaan tuohon niin ei kun tänne vaan. Koitan lisätä niitä kun kerkeän.