Kuva tumma alaosaltaan,toivoisin sinne valoisuutta lisää. Ilmeisesti tuo light housen/majakan valkoisuus on hämännyt valoitusta. Kontrastin korjauksella kuvaa saisi valoisammaksi,samalla taivas hiukan tummenisi. Kuva olisi sen jälkeen lähes polarisaatiosuodattimella otetun näköinen. Kuva kaatuu hiukan oikealle. Ps.Arvostelu ennen editointia,editoinnin jälkeen vasemalla olevan pensaan ja meren raja ruma ja meri liian tumma.
Ihan hieno majakka. Jos katsotaan tuota etualan penkkiä, penkki lähtee kalteri-ikkunan kulmasta ja pystysuunnassa on kiinni sokkelin rajassa. En sano, jotta kuva ois väärin otettu, mutta jostain syystä itse pyrin välttämään (jos kuvaushetkellä kerkeen huomaamaan) tuollaisia erottuvuuden takia? Siirtyminen kameran kanssa ylös/alas/sivulle/lähemmäs saisi penkin irtoamaan enempi. Kuvakulman siirrolla/lähestymällä tuon penkin vois poistaa jopa kokonaan kuvasta, ja majakan sivuseinien näkyessä tulis pääkohteeseen lisää kolmiulotteisuutta? Täysvalkoinen seinä on aina vaikea, varsinkin näin myötäisessä valossa. Taivaasta oot saanut irti mukavia sävyjä.
Tuo editoitu näyttää paremmalta. Nurmikko ja penkki ei ole niin tummahko. Taivas on hyvä. Meri on editoidussa liian tumma. Kaunis kuvauspaikka. Miellyttävä paikka ilmeisesti.
Minua kiusaa vinous, molemmissa versioissa, ja tämä ei ole siksi että nipoisin vaan jos vaikka kuvaaja itse ei ole huomannut. Kun horizontti näkyy pitää sen minusta olla suorassa.