Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

tahdonvoima

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana juice, 16 Syyskuu 2005.

1. juice

juice

912
    0
    0
    Haastaja: keija
    Aikaa käytetty: 35h

:: Tämän viestin loi Haasteen automaatinen viestimuotoilija ::

2. Oisko enemmän tahtojen taistelu?

Asetelmoitu sisäkuva, mutta selvästi ajatusta ja ihmeteltävääkin riittää. Mukavasti toteutettu minusta.

3. Silloin kun poltin, niin mulla meni maha sekaisin sinisestä bellmontista :O

Ihan jees tahdonvoimakuva. Tupakanpolttohan, tai paremminkin sen lopettaminen, usein yhdistetään tahtojen taisteluksi. Nicorette auttaa aika kivasti noissa tahdoissa. Perussiisti ja toimiva haastekuvana, kun tietää yhteyden; normikuvana ei välttämättä niin toimiva.

4. keija

keija

306
    0
    0
    kuvaa sai vähän aikaa katsella ennenkuin tuo haarukka avautui minulle x)

kuinka ihmeessä raaskit katkoa noin monta tupakkaa =O

5. juice

juice

912
    0
    0
    Jeps, belmontti on pahaa.
    Tupakat piti 'lainata' työkaverilta ja tämä oli sitä mitä oli tarjolla :)

Näinhän tämä on vähän tällainen klisee mutta sopi mielestäni teemaan.
    Ensin mulla oli mielessä sellainen 'läpi harmaan kiven' -tyyppinen juttu, mutta toteutus kävi hieman hankalaksi.

Kessuttelun lopettamisestakin tulee kohta 11 vuotta täyteen joten tämä käyköön sitten juhlakuvasta :)

6. juice

juice

912
    0
    0
    Yritin rakentaa tähän tuota 'tahdonvoimaa' useampaan kerrokseen, hoksaatko vielä sen kolmannen?

Tupakeista; itse olen tosiaan ne hommat jättänyt jo jonkin aikaa sitten joten tuo hävittäminen muutenkin kuin polttamalla ei tehnyt tiukkaa :) :)

7. toi yx tupakki mun silmissä leijuu.. eli olisko pientä levitaation poikasta ollu ilmassa kuvaustilanteessa...

-B-

8. Kyllä pitää sanoa että oman muistini mukaan (joka ei ole erityisen hyvä :) on tämän pakko olla eniten järjestelyä vaatinut kuva. Ei tulisi ihan heti itselle mieleen hankkia varta vasten muutamat tupakat ja haarukka tuhottavaksi.

Kuten ennemmin jo sanottiin, kuva ei yksin kanna tahdonvoimaa esiin (ellei tee assosiaatiota Uri Gelleriin haarukan suhteen), mutta kun kuvan ripustaa nimen kanssa seinälle niin tietää kyllä tasan tarkkaa mitä on tässä haettu.

Siis, ylistykset omalta taholta

9. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Toisaalta se yks teki aspiriinista napin ja ompeli sen paitaan. :)

10. Varsinkaan kun on lopettanut...Mutta kysehän olikin tahdonvoimasta.