Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

1G kuvapalvelu

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana puerco, 22 Heinäkuu 2005.

1. Itse ratkaisin ongelman tekemällä sinne public_html hakemiston alaisuuteen uuden hakemiston nimeltä randon images... sieltä pystyy linkittämään foorumeille yms. Tuon kansion nimihän saa olla mikä tahansa. Ilmeisesti se 1G:n kuvagalleria sotkee jotenkin tuota hommaa...

kokeillaas esimerkki:

2. eli näkyykö tää

Näköjään.. eli tuo auttaa. :)

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
  4. Teemu, ei auta. Linkkaukset 1G:stä eivät jostain syystä enää toimi. En keksi itse mitään muuta kun että kuva ei saa olla hakemistossa jonka 1G:n galleriasofta näkee. Jussipupu näköjään huomasi saman :)

Täytyy kysellä Nebulalta mikä mättää...

5. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    No onhan se nyt sitten. "Hyvä" kun tuli näinkin aikaisin esille ;)

Ens kerralla joku vois informoida mua vaikka privaviestillä jos jotain tuollaista tapahtuu?

edit: ja kyllä muuten toimii noilla img src tageilla kun linkittää siihen täyteen kuvaan nebulan 1g:ssä.

6. Eli kokeilin kaikkia keinoja tuohon ekaan viestiin, ei pelaa muutakun laittamalla kuvat 1G palvelimelle EI KUVAT kansioon.. eli tuo auton kuva on ennen KUVAT kansiota tuolla 1g:ssä.

7. YpyCL9V

YpyCL9V Member

597
    2
    18
    esim. www.kapsi.fi (yksityisille) 35€ vuodessa 1G webtilaa (ei rajoituksia), sähköposti, normaalit shell palvelut, ystävällinen tuki. Mainostan koska olen ollut suht tyytyväinen.