Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Näkökulmani uutiseen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana zenig, 28 Huhtikuu 2008.

1. zenig

zenig Member

997
    0
    16
  2. zenig

zenig Member

997
    0
    16
    Vs: Näkökulmani uutiseen

jaa-a, olis pitäny pitää vaan kamera piilossa. Jouduin Hesarin sivulle A4 :D

3. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Täällähän on muistaakseni ketju: "ensimmäinen lehtikuvani" tai jotain sinne päin.
    Ihan komea aloitus, vaikka nyt itse satuitkin kohteen rooliin ;-)

4. Vs: Näkökulmani uutiseen

Musta näytettiin joskus 70-luvun alussa sekunin pätkä ruottin telkkarissa kun meidän junnulätkäjengi vilahti siellä. \o/

5. kb

kb

2 235
    0
    0

Kerran näyttivät 10-uutisissa lehtihyllyä (jonkinlaisena "kuvitusvideona") jossa oli lehti jonka kannessa oli mun ottama kuva... Vai kuuluuks tää nyt enää tähän sarjaan? :)

6. Vs: Näkökulmani uutiseen

Ei jos kysytään Harald Hirmuiselta, mutta mielestäni näitä on kiva katella :)

7. zenig

zenig Member

997
    0
    16

lähinnä mietin, että onko törkeää tuoda omia kuviaan esille uutisoinnin siivellä :D

mukavaa, että on kiva katella. Voisin laitaa tuossa myöhemmin vielä pari esille.

8. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Ai se oli se asia, jonka suotavuus oli epäselvää. Mitäs törkeää siinä olisi.

Mutta katsojille on helpompaa se, että asian esittää hieman suoraviivaisemmin... nyt joutuu käymään jossain toisella weppisivustolla, jossa on näemmä artikkeli ja kuva. Sitten lukija miettii, että mahtaako jutun kirjoittaja tai kuvaaja kutsua itseään "zenigiksi" ja jos ei, mikä idea siinä HeSa-linkissä oli. Ja onko viestiketjun kuva osa saman jutun näkymätöntä kuvitusta ja mitä on siellä sivulla A4...

Kameralaukku-orientoitunut viestintäilmaisu olisi voinut olla: "Hesarissa oli juttu otsikolla XXXXX. Tämä on minun kuvani siitä aiheesta:"

9. zenig

zenig Member

997
    0
    16

Joo, siis selvennyksenä: kyseessä työpaikallani järjestetyt kevättanssiaiset, jonne Hesarin väki tuli haastattelemaan ja kuvaamaan. Otin myös itse kuvia, joissa osassa näkyy Hesarin kuvaaja Markus Jokela. Itse päädyin sitten kamera kädessä Helsingin Sanomien sivun A4 kuvaan.

Tässä ilmeisesti peilikuva lehteen päätyneestä kuvasta:

10. zenig

zenig Member

997
    0
    16

"Tanssikaa te, minä kuvaan."