Vs: Tapa rikollinen Meinasí mennä korvat lukkoon huutamisesta. Vaan asiaan: En halua tappaa ketään, en edes rikollisia. kapa
Vs: Tapa rikollinen Hei se oli sen sketsin nimi taparikollinen. Mä epäilen et täällä pilkataan mua tahallaan. Mä ppydänkin et mun tunnus poistetaan.
Vs: Tapa rikollinen Andy McCoy sanoi kerran, että pitää varoa mitä toivoo, kun se voi joskus toteutua...
Vs: Tapa rikollinen En usko, että kukaan halusi sinua pilkata. Pientä leikkimielistä kiusoittelua vain. Kirjoitit ensimmäisen viestisi otsikkoon yhdyssanan eri sanoiksi, jolloin tarkoittamasi merkitys muuttui aivan toiseksi. "Taparikollinen"-sanan sijaan otsikosta tuli kehoitus rikollisen tappamiseen.
Vs: Tapa rikollinen Itse asiassahan otsikko muodosti hauskan ja nokkelankin sanaleikin, tahallaan tai ei. Yritin oikein miettiä, enkä keksinyt yhdyssanaa, jonka merkitys muuttuisi noin paljon erikseen kirjoittamalla. Ja Miia, ei sinua pilkata, jos porukka keksii jotain kommentoitavaa sinun kirjoituksistaasi.
Vs: Tapa rikollinen Ja kyllä tuonvertainen pikku virnuilu pitää kestää, ei niin prinsessa saa olla. :
Vs: Tapa rikollinen, taparikollinen Ei vaan se oli oikein kirjoitettuna yhteen, enkä siis edes komentoinut sen kummemin aloittajan otsikkoa, se kun on sama kuin videon otsikko. Mutta erikseen merkitys olisi ollut aivan toinen. Tulipas tästäkin nyt soppa ;-)