Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tämmöisen kellon...

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.Vuokko, 22 Helmikuu 2011.

1. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
  2. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113
    Vs: Tämmöisen kellon...

Se oliskin hyvä.

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Hieno...tollasta olisi ilo kantaa.

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Rihkamakello

5. Vs: Tämmöisen kellon...

Joo, tilasin tuon ja pidinkin sitä pari viikkoa. Kukaan ei hiffannut mistä on kyse, pitivät vaan outona kun numeroita puuttuu kellosta. Kello on nyt kaapissa ;-)

(vaihdetaan filmiin!)

6. hsm

hsm Member

852
    0
    16

Niin puuttuu, pienin aukko on 11. Eihän tuollainen käy ollenkaan isomman koon kuvaajalle, jos nyt muillekaan.

7. Vs: Tämmöisen kellon...

Ei kai sitä kannata jättää käyttämättä jos muut ei tajua asiaa? Ihan mainiohan tuo on.

8. Vs: Tämmöisen kellon...

Stereona.

9. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Nähnyt tuo jo aikaisemmin, en muista milloin. Rihkamakellot on kivoja, ovat halpoja ja näyttävät ajan.
    Edellinen rannekelloni oli jopa yli kympin maksava, patinoitui kivan mattaharmaaksi Beninin suolaisessa ilmastossa. Sitten meni ranneke, joten hain Lidlistä uuden hieman alle kympin rihkaman. Nyt on ollut toista vuotta ranteessa. Nahkarannekekin vielä kunnossa, eikä edes haise hevosen satulan alapuolelle.
    Minä, kun en ole enää aikoihin kuvannut palkilla, niin luulisin, että pienet aukot vain aiheuttaisivat päänsärkyä tai jotain muuta difraktiota.

kapa

10. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

On ollut paljon rihkamakelloja ja pari ihan hyvääkin.

Niissä on se ero, että ne lukuisat rihkamat on hetkessä paskana mutta hyvät ei.

Ei ne mulla kestä - mutta en kestä aina itsekään.

"Kivoja" ne varmaan -vaikeatahan sitä on kieltämään jos joku niin kerran kokee ...

Ajattelin vain mikä mikä helvetillinen määrä kaikkea turhaa rihkamaa valmistetaan tälläkin hetkelle. Itse ostan vaikka hieman laadukkaampaa käytettynä - kuin "kivannäköisiä" rihkamia.

Mutta mä olenkin ilon- & kivanpilaaja.

Hankkikaa vaan kivaa rihkamaa - jos se on teille sellainen kiva juttu.

11. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Olet tässä kuomaseni aivan oikeassa. Kyllä minuakin aina huolestuttaa tuollaisen kertakäytön ostaminen. Viisi vuotta olen haaveillut hyvän ja kestävän kellon ostamisesta, ilman pattereita, ja jospa vaikka uhraisin siihen hieman yli parisataa? Ei ole taiteilijanplatulle vielä siunaantunut tuollaista ylimääräistä. Aina on kaikki menneet tähdellisenpään, eikä ole piisanneetkaan.

nimim. Rannekellosta haaveileva

kapa

12. Vs: Tämmöisen kellon...

No antakaa miehen ostaa kello jos siltä tuntuu. Paheksutaan kuorossa kun laittaa rahansa pieneen huvitukseen... :) Veikkaan että jokaisella foorumisella on jotain turhaa mutta "ihan kivaa" kamaa kotonaan.

13. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Mihin sitä kelloa tarvitaan?  Tuostahan sen ajan näkee, ruudun alakulmasta....