Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? I´m Evil, cos I am a Finnish man ! oikein hyvä toi sun uusi tunnarikuvas ! jee antaa palaa Eskoseni, kyllä se höyry siitä laantuu. rupeisit vaan vetään misokeittoa ja merileväuutetta riisin seassa, (kuten mä nykyään),tulis sullekin vähän "itämainen olo": siitä vaan yks karatepaukku ja sit taas ihan coolina...
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Mitäpä jos hyppäisit sen kameras perään ihan keskenäs ja ota sitä teetä termariin niin pääset nauttimaan kun olet perillä ;D ja herra AINA PELKÄSTÄÄN voisi myös tarkistuttaa muistinsa ;D
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Termarihan on kaput, saatanan dorga. Tarkistusta sinä sukuhistoriasi, helvetin aasi.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Anteeksi kaikilta (kaikilta muilta paitsi tolta kookikkaralta) Mä lopetan tän polemiikin nyt. Anteeksi vielä vallan kauhiast' ... - Erska Edit: Oikeastaan ... no mitentännytsanois ... emmä halua sullekaan mitään ikävää, pb76, kunhan et vain aina vittuilis ... lopeta sen tyyli, jookos ? Ja : Mä en ole mikään helvetin herra, vaan duunari. Heti kun saan luvan niin otan taas skeidalappersduunan handuun ja heittelen ... Heips. - Est
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? D200 Sigma 24-70 2.8 (oikeesti F4) Nikkor 80-200 2.8 Nikkor 50mm 1.8 SB800 SB600 SB28 ezybox ja epämääräinen läjä sälää.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? En mä tienny että se on kuuluu kamerakalustoon, mutta toki se löytyy
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Praktica LTL 3 Praktica MTL 3 Pentacon 1,8/50 Pentacon 2,8/28 Meyer- Optik Görlitz Orestor 2,8/135 Makinon 2,8/135 Cosina loittorenkaat Vivitar 2x telejatke Chinon 8/500 ja diojen katseluun Leitz Prado S
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? laskekaa ja kattokaa tuolta, Pinhole, 4X5 arttu luontokuva, flexbody, Horizon, vähän leica kamaa, kaikki flassikama puuttuu vielä kuvasta, ihmetteleekö joku, jos vähän siistin nurkkia... laskeppa uudeleen.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? No oli niitä kait 13 kappaletta. Aika vähän. Mullakin on....vaikka en ole ammattilainen....tuota (menee laskemaan).....yhreksän.