Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? editti turha höpinä pois.. Ai kamerakalusto? Muistaakseni ainakin muuan M6..
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Eniten tulee käytettyä seuraavaa yhdistelmää: Panasonic Lumix Lx3 + Mamiya Rz67 37mm ja 65mm linssien kera. Lisäksi on vielä vanha dslr parine linsseineen ja parit salamat radio-orjineen. Ja jotain 66 pokkareita ja muutama 35mm roju jotka vois suosiolla heittää menemään.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? <COLOR color="red"]Leica <COLOR color="red"]M6</COLOR> ja Summi<COLOR color="red"]CRON</COLOR> 35mm f/2 </COLOR>
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Hyvä valinta. Mulla on: <COLOR color="red"]Leica <COLOR color="red"]M6</COLOR> ja Summi<COLOR color="red"]CRON</COLOR> 35mm f/2 </COLOR>
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Olen samaa mieltä. Omasta kalustostani löytyy nimittäin: <COLOR color="red"]Leica <COLOR color="red"]M6</COLOR> ja Summi<COLOR color="red"]CRON</COLOR> 35mm f/2 </COLOR>
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Pääsenkö kerhoon, edes ulkojäseneksi? Minulla on <SIZE size="70"]LEICAFLEX SL2</SIZE> ja <SIZE size="70"]SUMMICRON 35 mm f/2</SIZE>. -Topi Kuusinen
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Höh. <COLOR color="blue"]Zeiss<COLOR color="blue"] Ikon</COLOR> ja M-Hexa<COLOR color="blue"]NON</COLOR> 35mm f/2 </COLOR> sen olla pitää.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Höpö höpö. Zorki 3M ja Jupiter 12 potkivat ahterille. Aitoja lähes 100% jäljitelmiä kumpikin
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Fuji gws 690 6x9 mittaetsin Nikon F 5 Nikon D 80 Konica pokkari pinhole 4x5 paljon on kameroita ollut ja mennyt,jos nyt yrittäs olla näillä vähän aikaa
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Pellejen persoonatonta puuhaa. Konicahexar 35/2 syöksee summicroniluxinne suohon! T Hiekkalaatikon valtias
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Vaikea pistää paremmaksi mutta ainahan voi yrittää: <COLOR color="red"]Leica <COLOR color="red"]M6</COLOR> TTL ja Summi<COLOR color="red"]CRON</COLOR> 35mm f/2 </COLOR> ASPH ;-)
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Aijai... Tosin TTL ei kelpaa koska aikavalitsin kääntyy väärään suuntaan
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Sehän siinä mallissa just hienoa onkin - sekä aikavalitsinkiekko että aukkorengas käännetään valotusmittarin nuolien suuntaan. Mutta OK, voin perustaa oman TTL-ASPH -klubin ;-)
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Sehän riippuu ihan että kummalta puolen sitä rullaa katsoo (takakannen vai kameran etupuolen). Faktaa on kuitenkin että TTL:ssä se kääntyy aivan väärään suuntaan!!
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Noh noh, eihän kinastella nyt asiasta? Kaikilla oma maku, tosin mä oon vast niin tuore leica tapaus ettei mul ehkä ole puhe-oikeutta asiassa.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Mulla ei ole muita M-Leicoja ollut, joten ei ole tarvinnut totutella suunnanvaihtoon. Kuitenkin mielestäni loogisempi rullata nuolien suuntaan. Se kai siinä oli ajatuksenakin kun muuttivat suunnan yhtäkkiä (M7:ssa kai sama suunta). Sitä en tiedä miksi sitten palasivat vanhaan systeemiin uuden MP:n myötä. Nostalgiasyistä ehkä?