Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Kärkiväliä ja massaa, joten saa hyötykuormaa ja vakautta. mahdolisena huonona puolena vaaditaan lisää kenttä-alaa.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Polttomoottorillahan nuo toimivat? Ihan mielenkiinnosta, aiheuttaako moottori paljonkin tärinää runkoon?
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Jotkin toimivat. Itse en välitä käynnistystysakuista -vaikeuksista, öljyisistä koneista ja -vaatteista, enkä metakasta. Sähköllä minun lennokkini kulkevat. Äänetöntä ja helppoa, lisäksi voin käynnistää moottorin uudestaan ilmassa. Kyllä nämäkin, ainakin itse kasaamani viritykset voivat hieman täristää, joten kuvaan mielummin liidossa... Tuossa kuva uutukaisesta
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Tiedän että kyllä sillä isompikin kamera nousee. Laskuista tulee vaan hankalampia kun painoa on enemmän -> kuvauspaikat harvemmassa :-( Jäädään odottelemaan kuvia...
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Noh, kovin kummoista strötöä ei tuohon painorajaan voi kuvitella minkään rungon eteen. Onko nyt sittenkin pidättäydyttävä satelliittien tarjoamissa kuvissa Salon seudulta ?
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? ;-) Yksi ajatus oli juu hommata lennokki joka vie kevyttä järjestelmää mutta ootellaan nyt se kunnon pokkari. Kone on käytetty joten kasaamisessa ei paljon nokka tuhissut. Tässä on ilta mennyt konetta trimmaillessa, joten ei ole ees punkkuva maisteltu, siis sivistyneesti pikkulilli pystys. Jospa koelento huomenissa, vaikka huomasinkin että persin on hieman ropeli.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Minulla olisi tällaista: Nikon D40 Nikkor AF-S 18-55mm f/3.5-5.6 ED GII DX Nikkor AF-S VR 55-200mm f/4-5.6G IF-ED DX Micro-Nikkor AF-S VR 105mm f/2.8G IF-ED (maanantaina vasta minun laukussani) Nikon SB-400 Kingstonin joku vähän nopeampi 2GB SD-kortti Tietty vakioakku ja laturi LowePro Slingshot 200 AW
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Eilen tarttu kirpparilta mukaan oikea Saksan ihme, Agfa Clack, maskoi peräti 5€
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Kun tarpeeksi innostuu niin puolessatoista vuodessa näköjään kertyy nurkkiin melkoinen määrä tavaraa harrastuksen ylläpitämiseen: Pentax K10D Pentax ME Super <LIST> <LI> Sigma EX DG 2.8/18-50mm</LI> <LI> SMC FA 1.4/50mm</LI> <LI> SMC M 1.8/50mm</LI> <LI> Tamron 4.5-5.6/90-300mm "macro"</LI> <LI> Tamron adaptall 3.5/200mm</LI> <LI> Tamron adaptall 2.8-3.8/35-80mm</LI> <LI> AF360FGZ + Lumiquest Ultrabounce</LI> <LI> Starblitz 200M Quick</LI> </LIST> Ja Pentax-hankintojen jälkeen hyvin vähällä käytöllä olleet Contax 139 Quartz <LIST> <LI> Sun Lens 2.8/24mm C/Y bajonettiin</LI> <LI> 12, 20 & 36mm loitot C/Y</LI> <LI> 2X telekonvertteri C/Y</LI> <LI> Contax TLA 20 salama</LI> </LIST> Adaptall-sovittimet C/Y ja K-bajonettiin Pyöröpola ja lähilinssi sekä useampi UV Manfrotto 055DB + 486RC2 ja pieneen tilaan taittuva heppoinen teleskooppitripodi Itse askarreltu iso kameralaukku sekä pari pienempää olkalaukkua Sekä uusin tulokas, toissapäivänä askarreltu paskarreltu tikkuaskikamera, dokumentoin askarteluhetken tuonne blogiin: http://www.kalak.org/2008/03/30/matchbox-pinhole/ Eka rulla vielä menossa - täyttä arpomista valotusaikojen kanssa mutta innolla odotan tuloksia... <SIZE size="80"](vaikka vähän on kyllä semmoinen hytinä että laihaksi jäävät, näissä tuskin yleensä onnistutaan ensiyrittämällä?)</SIZE>
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? ^Asiaa, juuri tuollaiset askarrellut paskarrellut kamerat ovat hienoja. Kuvia sitten jakoon, onnistui tai ei
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? No niin, nyt siirryttiin takaisin digiaikaan, tuli hankittua Sinar 54M digiperä. Näppärä peli, siihen saa sitten adapterin myös Sinariin ja Hasseliin. Nyt pitää vielä saada toi MacBookPro.
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? No nyt täytyy myöntää, että tää oli huijausta, toi on vain päiväuni, eli aprillia
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Tuo oli hyvä. Mutta eihän sellainen kai montaa ammatti-dsrl-rungon vertaa maksa?
Vs: Tämänhetkinen kamerakalustonne? Tällaisia romppeita: Nikon D80 Sigma 15mm EX DG f/2.8 Sigma 20 mm EX DG f/2.8 Nikkor AF 28mm f/1.4 Nikkor AF 50mm f/1.4 Nikkor AF-S 17-55 mm f/2.8 Nikkor AF-S 70-200 mm f/2.8 VR (<COLOR color="yellow"]yksi ylimääräinen kaupan</COLOR>) Nikkor AF-S 300 mm f/2.8 VR Nikkor TC-17E II Sigma EF-500 DG ST Tamrac 5577 Slik- ja Hama-tripodit <COLOR color="red"]Hävitykseen menossa: Nikkor AF-S 18-135 f/3.5-5.6 (kittilinssi) Nikkor AF 50mm f/1.8 Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO DG Macro </COLOR> jem