Eilen tuli kotiin tuliterä FM3A mustana. Näiden valmistushan loppui helmikuun tuntumassa, mutta kaupasta vielä löytyi tehtaan muoveissa uusi yksilö.
Vai musta, no nyt onkin kynnystä laitaako kameralaukkuun vai vitriiniin? Itse ostin taannoin pussattavan FM2:n mustana -mutta se oli pakko myydä pois kun en raaskinut ottaa käyttöön, enkä käsittänyt miksi pitäisin käyttämätöntä uutta kameraa ;-)
Mitä perhanaa, vastahan sitä alettiin valmistamaan. Mulla on vieläkin lukematta eräs lehti, jossa FM3A esiteltiin :-(
Eikös valmistus alkoi vuonna 2001 ja loppui 2006. Eli viitisen vuotta näitä tehtiin. Tämä on ehta jaappanin tuote. Tämä on kyllä hävyttömän kaunis kapistus. Täytyy melkein ottaa vihkisormus pois kun tätä käpistelee, heh heh. Vaimo tosin saattaa ihmetellä. ;~)
Onnitelut hienon kameran johdosta! Katselin itsekkin keväällä FM3A:ta ostoaikeissa, mutta päädyin vanhaan FE:hen kun en olisi tuota varmaan uskaltanut ulkoiluttaa.
Päivitys: Ostin perjantaina Olympus E-300 digihärpäkkeen 14-45 putkella (esittelylaite). Mutta eikös se pirulainen ollutkin sitten rikki - kuva täynnä punaisia raitoja suuremmilla isoilla. Pikaisen googletuksen jälkeen vika on ensimmäisissä sarjan kameroissa ja ovat kuulemma vaihtaneet mukisematta uuteen. Pitää maanantaina viedä takaisin liikkeeseen. voi jumpe kun kyrsii.
Nikon D2Xs Nikkor 17-55 2,8 Nikkor 70-200 2,8 VR AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 Nikkor 50mm 1,8 Tokina 12-24 Nikon SB-800 Jokunen muistikortti Pari reppua ja olkalaukkua Nikon F4s silloin harvoin, kun filmille kuvaa siinä ne suurin piirtein on.
No minä pistä vielä paremmaksi... Myin ainokaisen digihärpättimeni pois... nyt on jotenkin vapautunut olo
samma här ,käytetty 350 d ,halpa ja hyvä. sais vielä jostain sen sovitteen jolla sais zeissit käyttöön,per...e
Tämän hetkinene sisältö näyttää tältä: Nikon FE 2 ja 50/1.8+85/1.8 nikkorit Tarkoituksena ois hommata D1äxä ja joskus velä leican M6.