mulla olis tommonen 135mm 2,0 ehkä pian myynnissä ja 50mm 1,4. Pittää saada laikaan 50mm Ainoo jees putki toi 135mm mitä oon canonilta käyttäny. Muut on ollu suttusia täydellä aukolla.
Jos maltat hetken viel pitää sitä 135:sta että saan talouden taas balanssiin. Kiinnostunut olen kyllä.
Jos maltat hetken viel pitää sitä 50:sta että saan talouden taas balanssiin. Kiinnostunut olen kyllä.
Noh pistetäämpäs nyt sitten taas. Filmijärkkärikamat: -Pentax Super-A -Pentax-A 50mm f1.7 -Pentax-M 135mm f2.5 -Takumar-A 70-200/4 -Pentax AF200S salama -Pentax AF280T salama -Suotimia: polaa,puoliharmaata,lähilinssiä.. -Manfrotto 055 Pro #029 päällä. -öh... Digin virkaa sitten toimittaa -Canon A510 1gt muistikortin kera Kovin on menny mun kuvaamisesta semmonen into kun tulin hankittua pokkari, aiemmin raahasin mukana noita kaikkia filmikamoja ja olin ottavinani kuvia, niin nyt lähden reissuun pokkari taskussa räpsien onnettomia albumikuvia... hmmh... No onneks tulee kesä ja perhoset niin josko taas innostuisi kuvaamaan.
Tuossapa toinen noista ostamistani uutuuksista. Hienoja kameroita. Vielä kun saisi Autoreflex T mallin jostain.
Pitäiskö päivitellä hankintojaan. Tämmöisiä suunnilleen taitaa olla: Kamerat: Canon EOS 1D II Canon EOS 20D (+BG-E2) Canon EOS D60 (+ BG-ED3) (Canon EOS 3000) Objektiivit: Canon 15 2.8 Fisheye Canon 24 2.8 USM Canon 50 1.4 USM Canon 85 1.8 USM Canon 17-40 4 L USM Canon 18-55 3.5-5.6 Canon 28-135 3.5-5.6 IS USM Canon 70-200 2.8 L USM Canon 100-400 4.5-5.6 L IS USM Canon 500 4 L USM IS Tokina 24-200 AT-X 3.5-5.6 Tokina 100 2.8 makro Canon telejatke 1.4 x Canon telejatke 2x Tamron telejatke 2x Soligor loittorengassarja (12 mm, 20 mm ja 36 mm) Helios Skyliner 200 –kaukoputki (1000mm f5)sovitteella Muuta: Canon 420EX Canon 580EX Arcatech kuulapää, Wimberley sidekick, Gitzo Mountaineer Mk II monopod, Manfrotto 055MF3, sekä mm. latureita, akkuja, muistia, kuvatankki, lankalaukaisija, filttereitä, laukkuja, pusseja ja kamerareppuja
Päätinpä aloittaa Pentax 6x7-harrastuksen. Kaverin vanhasta rungosta löytyi peilin lukitus, joka toimi lopullisena sysäyksenä. 400-millinen lienee hyvä perusobiska? Perhana kun noita välineitä on pitkään pitänyt vähentää, mutta aina vaan kokoelma kasvaa ja lisäksi järjettömällä ei-yhteensopivalla tavalla. Nih, paitti ny ttoi 400-millinen käy myös LX:ään, kun mulla on soviterengaskin. Niin ja LX. Pitäisköhän myydä kaikki muu pois ja ryhtyä vanhanaikaiseksi Asahi Pentax -kuvaajaksi?
Mulla oli aikoinaan ihan samanmoinen paketti, piti vain jostain syystä mennä myymään pois kun jostain syystä piti siirtyä n. -98 kesällä Kwanoniin... (EOS 50E + putket & muut sälät). -98 Jäämeren rannalla helmikuussa oli rankin koetus Pentaxilla, puolentoista viikon reissu. Samalla reissulla Utsjoella -40 pakkasessa toimi vielä varsin mallikelpoisesti kanssa ;o)
Nyt kun on kuvannut yhdellä ja samalla objektiivilla ja kamerarungolla, voi sanoa että kylläpäs helpotti, myin jopa kameralaukun pois. Mitä semmosella tekee kun Kuvataan täysillä!
Kamerakalusto on seuraavanlainen tällä hetkellä: Canon F-1 vanhempi 2x Canon T90 Tokina RMC 17mm fd-bajonetilla FD 35mm f/2.0 S.S.C FDn 50mm f/1.4 FDn 50mm f/1.2 L FD 85mm f/1.8 S.S.C FD 135mm f/2.5 S.C Angenieux 180mm f/2.3 APO fd-bajonetilla FDn 200mm f/4.0 macro FD 300mm f/4.0 S.S.C FD 300mm f/2.8 L Pari telejatketta noihin ja loittosarja. Muutama jalusta, suotimia, salama ja laukkuja. Ensi viikolla kotiin tulee 645 mamiya, pääsee kokeilemaan taas uusia varusteita. No pari ylimääräistä RZ perää ja 50mm optiikka odottaa ostajaa tai runkoa.
Mulla meni taas niin päin että ensin oli EOS 300v, 28-90mm ja 90-300mm opiskojen kanssa jotka sittemmin vaihtuin noihin kamoihin.
Pitää pantata kunnes lasi häipyy ensin, jos se ei mene tässä kuussa ostan RZ rungon takaisin. Yksi ryss. korjaan venäläinen on ostamassa optiikkaa, täytyy katsoa kuin käy. Ja on tässä pari suomalaistakin kysellyt, mutta pitää katsoa minne ja kelle se sitten päätyy. Yhden perän nyt voisi ehkä myydä pois jo aiemmin, kun rungon mukana saa yleensä yhden jos tässä nyt joutuu ostamaan sen RZ:n uudestaan. Kivahan sillä on dioja kuvata.
Millainen kamera tähän forumiin on minimi? Käsittääkseni joku taisi ottaa jonkun kuvan tähän forumiin kamerakännylläkin? Mutta häntä emme enään varmaan tapaa?
heh heh. jo löytyi tuttu sävel. ei muuta kuin jonon jatkoksi vaan edellinen mylly on käynnissä vielä ,D
Päivitetty versio... EOS 30D+bg-e2 ja siihen parikin kapaletta patterisovittimia EOS 30V+ BP-300+e2 hihna ef 50 1.4 ef 28-105 4-5.6+ vv ef 70-300 IS 4-5.6 420EX lastolite softbox salamaan (micro apollo) cokinin suodinpidike + suotimia filmiä ja pattereita ja jalustakin löytyy (jokin halppisversio tosin) ja tietty uv suotimet linsseissä yms.