Koko ois luokkaa vain A4 ja pitäis saada hyviä tulosteita. Päivässä. Tietääks kukaan? Rupeen kaivelee itekin, mutta silti, jos joku voi nopsaan jeesaa? Ja vieläkö joku kehittää värikinoo "tunnissa"?
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Tuota, se paikkakunta oli.... pitäis tietysti muistaakin, on se jossain ilmennyt. Itse kävelisin Isojaon Valanteelle, Vantaan Tammistossa siis. Päivä on pitkä aika, tunnissa tuommoinen hoituu, ellei niitä satoja ole. Pienempi määrä tulostuu tavallisesti Alkossa käynnin aikana. Hinta on sitten about 8x Fotonetin tarjous, siellähän 20x27 cm on nyt 1,02 egee. Aika on rahaa, ajan säästö vielä enemmän rahaa, näissä jutuissa.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Fotonetistäkään ei huomiseksi enää saa, ensi viikoksi (maanantaiksi) kylläkin. Siellä on aika hyvä tarjous nyt päällä.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Ok, kiitos. Vantaa. Kymmenisen kuvaa vaan, ei sen enempää. Ai vaan toi värikinon kehitys vielä? Tekeeks kukaan muu kuin aseman kiska sitä tunnissa? Ja tuo Valanne. Voiks sinne viedä ihan vaan tikulla kuvat?
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Ah, löysin Valanteen sivut. Ei nähtävästi tikkua vaan cd, pyh. Mutta menköön nyt... Tekee niitä filkkoikin.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Kyllä ne tikkuakin lukevat, kun nätisti hymyilee. Se itsepalvelukioski taitaa syödä vain CD-levyjä.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Soita kutunluulle, jos se työvuorossa (Cellossa)
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? hei, eihän mul oo ihmisten puh.nroita . Ja Cello? Missä se on, Espoossako?
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Kampin keskuksen canon-puoti tulosti tunnissa kuvat mulle, niitä oli kai just kymmenen. Halvemmalla (noin kolme kertaa) ja nopeammin (noin kaksi kertaa) kuin Aseman kuvatehdas. Ja väritkin oli mun mielestä paremmin kohdillaan. Paperin koko oli jotain alle A4. Dialabistakin sain lambdat muistaakseni saman päivän aikana, vaikkeivät luvanneetkaan. Kyllä negaa ja diaakin saa tunnissa melkein joka paikasta, joilla on oma kone. Kuten tunnin kuvat ja fotoyks. Tai sit Who's next, joka tekee homman ilman sormenjälkiä. Tosin menee lähemmäs kahta tuntia yleensä.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? tos aikasemmin vietiin CD Haagan Fotoykkösen tulostusmaattiin, kuvan valinnan jälkeen kesti noin 15 sec, niin se kuva oli kädessä. kyseessä vain 1 x 15x20-kuva. En tiedä, saisiko tuolta isompaa noin nopeasti, ehkä juuri-ja-juuri sitä A4:sta.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Aah, ihanaa, elämä on pelastettu. Saan teetettyä kunnon kuvat, avajaiset sain siirrettyä viikolla !
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Jaa että näyttelyyn... Hyvä, ettet sentään näyttelyyn joutunu pikalafkan kuvia viemään.
Vs: KiireAPUA Missä tulostuttaa pikaisesti kasa kuvia? Onhan noita Tunnin kuvia toki vielä, ainakin Jumbossa olen törmännyt.