Kun hankkii uutta, jostain vanhasta pitää luopua, vaikka tekisi kipeää... Eli myynnissä siis erittäin hienokuntoinen Rolleiflex GX, orkkis hihna, kuminen vastavalosuoja, objektiivitulppa, keltainen, oranssi ja punainen B+W:n värisuodin sekä saksankielen taitoisille myös manuaali. Käy ja kukkuu. Ai niin, minulla on myös adapteri bayonet 3 -46mm, jos tarvetta tuollaiselle on. Kuvia lisään ilmoitukseen, kun luonnonvaloa on enemmän niiden ottamiseen... Setti majailee Vantaalla ja kaupat teen ehdottomasti mieluiten kasvotusten, mutta kyllähän se Itellakin ostajan kustannuksella kuljettaa. Yhteydenotot yksärinä tai sähköpostitse jyrkialanen (ät)jippii.fi hp 1500 euroa / tarjous
Vs: Rolleiflex 2.8 GX -Kuvia lisätty! Eikö tähän malliin ole Rollein omaa kovaa, kulmikasta vv-suojaa?
Vs: Rolleiflex 2.8 GX -Kuvia lisätty! Moi. On kovakin vastavalosuoja varmasti sasatavilla, mutta minulla on vain tuo kuminen. Toki asiansa ajaa tuokin ihan mainiosti. Jyrki
Vs: Rolleiflex 2.8 GX -Kuvia lisätty! Mulla on molemmat, käytän enemmän kumista, menee pieneen tilaan. T Jukka