Vs: Tältä Leican pitää näyttää Mitäs mieltä muuten olette porakoneista? Tuleeko Makitalla pyöreämpiä reikiä kuin Boschilla?
Vs: Tältä Leican pitää näyttää No kyllä se volkkari siihen zeniläisyyteen käy myös. Tai ehkä mannemersukin, mutta ei ensimmäisekjsi tule se mieleen...
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Kun vielä porasin - porasin Makitalla. Magiaa ei tuntunut - mutta terhakka oli. Boschin omistaneet lainasivat usein Makitaani. Minä en lainannut Boscheja. - Jotain tästä kai voi päätellä. ________________________________________________ Erska jättää Veen rauhaan. Tilanne on jo suorastaan mädän hajuinen ja on syytä haudata. Kiitän viestistä. Sotilaallisena ja uhrautuvaisena luonteena otan vaikka kaikesta syyn niskoilleni - jos sen (kaiken) kantaminen heikommille tuottaa vaikeuksia. Lopuksi haluan esittää vilpittömän anteeksipyyntöni kaikille kärsijöille: Anteeksi. Palatkaamme -kaikki- pimeydestä valoon - ja antakaamme toisillemme anteeksi ? - Paholainen Lisäys: Editoenpaha pari kirjaenta lissee...
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Silkkaa järkytystä 8O Tos on totuuden hiveniä. Paljon. Valitettavasti.
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Mä olen vähän tuota harrastanut viime aikoina: eri kokoisilla ruuvareilla tehnyt reikiä ;-)
Vs: Tältä Leican pitää näyttää en oo vielä nähny yhtään porakonetta joka tekee reikiä . Toi kai tässä oli pointti. <SIZE size="80"]edit: joku tohon kuitenkin tarttuu jos ei o kaikki pilkut kohallaan; voi porallakin koittaa porata, mutta on helpompi laittaa siihen koneeseen poranterä joka poraa kaikilla koneilla samalaista reikää</SIZE>
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Ehkä Bosch, sillä makita ei valmista reikientekovälineitä... Et siis ole nähnyt konetta jossa terä on kiinteästi asenettu suoraan akseliin, ilman istukkaa. Mutta pää asia on että on mitä ja millä porata. <SIZE size="20"](vaikka nahkakairalla...)</SIZE> ;D
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Niinpä. Olen mä pylväsporalla porannut paljonkin, mutta yleensä niissäkiin on ollu vaihtoterä, se on vaan kone, ja vastaavilla metalliporilla on kans tullu pajon porailtua, mutta kyllä ne on vaihtoterillä; en vaan muistanut. On noita ammatteja, konepuuseppä on niistä yks; selkä menny konttaileisessa ajan myötä (parkettimiehenä), no se on sivuseikka
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Tällä ei ole mitään tekemistä poran, poraamisen, eikä sen reiänkään kanssa. Näytänpä vaan, että tältä Leican pitää näyttää. Työntäkää ne Makitat ja muut vemputtimenne ... kapa
Vs: Tältä Leican pitää näyttää On ne hassuja... eivät edes jalustakierrettä osaa laittaa oikeaan paikkaan... ;(
Vs: Tältä Leican pitää näyttää Veikkaan jälkimmäistä. Onkos toi sarjanumero 246111, ei saa kunnolla selvää.