Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Muutama oma tekele

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana viikate, 16 Heinäkuu 2005.

1. simoj

simoj

87
    0
    0
    No ei nuo minusta miltään aloittelijan kuvilta vaikuta tai sitten on kyseessä harvinaisen lahjakas aloittelija :) Hienoja kuvia monetkin...

2. Kiitos, ihan aloittelija olen. Ostin digipokkarin viime vuonna ja kärpänen puraisi. Sittemmin ostin 350D eossin ja sillä olen kovasti opetellut räpsimään. Tollanen ruosteinen vanha kiinnostaa kohteena.

3. Timo

Timo Member

244
    0
    16
    Ihan mukavia kuvia, mutta kuvien pehmeys kyllä häiritsi minua.

4. Siivoilin ja lisäilin muutamia uusia...

Palaute tervetullutta

5. vn

vn

1 464
    0
    0
    "Almous there" nousi esiin jo galleriasta. Puuttuva tee tietysti sopii kuvaan. ;)

Pehmeä on kuitenkin. Tarkkana (enemmän sitä vallitsevaa valoa) olisi kuitenkin parempi. Idea on hyvä kuten myös sommittelu toimiva.

Vesku

6. Jotain uusia

7. Upeita ! Kuvien aiheetkin oli sopivan "karheita" Galleria minun makuuni

8. Juki

Juki

313
    0
    0
    Hyviä kuvia, aiheet mielenkiintoisia ja tarpeeksi vaihtelevia, sehän tärkeintä on. Osaa kuvista vaivaa tosiaan ikävä pehmeys, olisiko kyse siitä, että USM:in käyttö on onnistunut toivotulla tavalla vasta myöhemmin lisätyissä kuvissa? Kun katsoo kuutta ensimmäistä kuvaa voisi arvata niistä viidennen olevan lisätty galleriaan jälkikäteen, niin eri tasoa se on terävyydeltään muihin verraten. Prätkäkuvaan pehmeys tosin sopii mielestäni vallan mainiosti...

9. Paha sanoa mistä tuo pehmeys on tullut. Missä ilmenee pahiten ? mitkä terävimmät mielestänne?

Kalustona on eos 350D ja kittilinssi. Pari kuvisa on otettu casio qv-R51 pokkarilla.

10. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    TheR kuvan keskellä likatäplä kennosta. Foggy kuvasta oikeasta reunasta se pieni tumma osa pois rajata. Lookslikecccp myös kenno likoja näytti olevan. Ehkä nettikoossa pientä terävöitystä voisi tehdä, 150,02,0 arvoilla esimerkiksi.

Kuvat mitä selasin oli ihan asiallisia ja vaihtelevia otoksia jotka jaksoi selata. Aloittelijalta tosi hyviä. Ehkä paras oli tuo eka ja parit ensimmäiset sen jälkeen. Monissa kuvissa näki että kuvaajalla on ollut näkymystä nähdä tylsistä aiheista mielenkiintoisia aiheita ja kuvat oli varsin hyvin rajattu sekä sommittelu toimii. Voi hyvin kuvitella että vuoden päästä voi olla aika taso hyvin kova eli suunta on todella hyvä. :)

11. turgi

turgi

106
    0
    0
    Mua toi pehmeys ei häirinny johtuen varmaan siitä, että olen itsekkin aloittelija, mutta jos aletaan pilkkua viilaamaan, niin mua vähän häiritsi tuo moottoripyörän takarenkaan leikkautuminen...

12. Sen verran pehmeydestä vielä että onko vika kalustossa vai kuvaajassa ? TheR kuvassa oli kyllä linssissä scheissea mutta se on siivottu.

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ei kummassakaan vika vaan nettikuvina voisi olla hiukan terävämpiä eli kuvan pienennys ja pieni terävöitys jne.