Malcesine 2009 ,kameralla ei ole kuulemma merkitystä, mutta kerron silti .Mamiya 645 AF 80 mm lasilla.Unohdin oikaista kuvaa, mutta olkoon.
Vs: Sotilaat Ja tämä vino kuva jota et jaksanut oikaista on täällä ... miksi? Tää on sitten paras yli neljän vuoden takaa?
Vs: Sotilaat Mikä tekee tuosta hyvin taltioidun tilanteen? Kerroppa nyt kerrankin, äläkä vaan sanahelise jooko;-)
Vs: Sotilaat Ei kyllä tää menee ulkohuussin seinälle.Oikeastaan tää on laadukas räpsy kun tarkemmin katselen.Oikaisen vielä, hiukan tiukentuu mutta ok.Vai mitä Jarppa?
Vs: Sotilaat Ai kerrankin? Mies joka ei itse pidä kuvasta (ja kommentoi muiden kuvia "kiva" -tyyppisillä kommenteilla...) ei hyväksy sitä ettei muilla ole sama käsitys Jos nyt haluat tietää, niin minua viehättää tässä kuvassa äijien katseet yhtä äijää kohti. Lisäksi kuvassa on noin yleisesti kiinnostava ympäristö ja hyvä fiilis. Jos sä et sitä löydä, niin se ei ole minun vika.
Vs: Sotilaat Tästä tuli mieleen että mietin tuota nimeä .Se olisi voinut olla...Mitä menit sanomaan. Jarille tosiaan terveisiä tuosta sun kehuista ,Jep tai jepulis ei kerro hirveesti.
Vs: Sotilaat Ok eli kun kaksi äijää katsoo yhtä äijää ni sit toimii? Et sillai hyvin taltioitu tilanne, jep;-)
Vs: Sotilaat Pitäiskö Jari taas ottaa vähän rauhallisemmin? Ei ihan joka ketjussa tarvitse käydä haastamassa riitaa.
Vs: Sotilaat Joo, kaikki kuvat missä on äijiä niin toimii. Mitä enemmän äijiä, sitä paremmin toimii. Älä nyt heittäydy hölmömmäksi kuin olet.
Vs: Sotilaat Noi kaksi kaveria katsoo kyllä kolmannen takaa ohi ihan jotain muuta, ja siinä yksi vika onkin, ei näe mitä he katsovat noin kiinnostuneina.