Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hautuumaalla

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 24 Joulukuu 2009.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    ...

2. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38
    Vs: Hautuumaalla

Henkilö liian hallitseva, tulee joku muu kuin tunnelma joulu, jotenkin ristiriitainen olo

3. Vs: Hautuumaalla

Ei sunkaan se meinaa kaataa noita kiviä?

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Henkilö näyttäisi vaatteiden perusteella olevan Viikatehenkilö itse. Joulun ihme on se, että hän käy tapaamassa entisiä asiakkaitaan.

Assosiaatio johtuu vaatteiden tyylin lisäksi niiden tumman alueen tukkoisuudesta, siis
    täydellisestä mustasta ja värittömyydestä kontrastina ympäristön värikkyyteen ja erottuviin yksityiskohtiin.
    Vakavan joulutunnelman haussa kannattaisi kokeilla, josko mustasta saisi kuvankäsittelyssä sävyjä hieman auki.

Muuten yksinkertainen, harmoninen, traditionaalinen ja lämmin -- kaikki joulun hyveitä!

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Niin kyllä minä ite ihan pelästymään meinasin kun näin viikatenaisen haudalla seisovan. Vielä se sinne jäi kun lähdimme pois.

Että harmaa sävyjä irti. Pitänee kokeilla vientää. Onpa mulla muuta muukin versio tästä tapauksesta kuvattuna. Kahtotaan mitä Juke saa kuvasta irti.

EDIT: Musta on täysin musta ja ei saa eroteltua siitä mitään irti joten kuva pysyköön tälläisenä.