Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan Tästä tapauksesta saattaa hyvinkin tulla esimerkkitapaus internetin kautta tehtyihin kuvavarkauksiin. Montreal Gazette on päättänyt olla julkaisematta juttua aiheesta. Pidän aika todennäköisenä, ettei HB tule saamaan minkäännäköistä rangaistusta teostaan ja hääkuvaaminen jatkuu normaalisti entiseen tapaan.
Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan Kanadalainen lehti voi hyvinkin olla oman maan kansalaisen puolella niin kauan kunnes heidän mielestä varkaus on todistettu, nythän on ilmassa , riippuen tulkitsijasta, hieman ristiriitaisia mielipiteitä. ME tiedämme missä mennään, tai ainakin olemme siitä omat ratkaisut tehneet, mutta miettikääpä canadalaisten mielestä tätä tilannetta. Mitä suomalaisten mielipide vaikuttaa heihin - ei varmaan höykäsen pöläystä, entäpä vielä syvemmälle ryssän alueelle johtavat mielipiteet. Ymmärtäkää, että Canada on ranskalainen yhteisö, eli aikas kummallinen. Ranskalaiset ovat niitä kummallisimpia euroopalaisia jotka yrittävät johtaa meitä ja pitävät itseään meitä muita parempina, jopa saksalaisia, joiden kanssa nämä mutantit joskus tekevät jopa sopimuksia. No, nyt meni varmaan överiksi, mutta näin se vaan on, minkään muun maan hotelleissa ei tarvitse osata maan kieltä, ainostaan Ranskassa.
Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan Aika klassikko sinänsä, tämä syvä-analyysi ;-)
Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan Tärkeintähän se on päästä aina ilkkumaan, vai?
Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan Kiva että et ole ilkkumassa, vaikka minulla oli positiivista kannustavaa huumoria tarjolla. Jos itse et pitänyt markun kirjoituksesta, niin tuskin se(kin) minun vikani taas on...
Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan On se vaan kumma kuinka erilaiset on ihmisten ajatus- lähestymistavat. Kuten olen sanonut, Quikeron sanomisista yli puolet menee meikäläiseltä täysin ohi, nyt taas sama tilanne, mutta kiva jos te muut pysytte ajan tasalla ;-))
Vs: Taas kuvaaja joka ei ole niin kranttu oikeuksistaan Joo, minä olen kirjoittanut aina pitkiä selviä juttuja, mutta muut kirjoittaa kovin lyhyitä ja epäselviä. Meissä on eroja. ;-)