Vs: Taakka Kalevalassa on kaikki. "Keksi marjasen mäeltä, punapuolan kankahalta: on marja näkemiänsä, puola ilmoin luomiansa, ylähähkö maasta syöä, alahahko puuhun nousta! Tempoi kartun kankahalta, jolla marjan maahan sorti."
Vs: Taakka Tuota noin, kuvahan on ihan ok, mutta miksi toteuttaa tällaisia kuvia joita ei elävässä elämässä ole? On paljon kuvia jotka on "tehty", mutta nekään eivät saisi olla väkisin tehdyn oloisia. Puhdas huumori tai feikki onkin taas toinen juttu, minusta tämä ei ole sitä. Edit Nimeksi: "Venyttelyä maastojuoksun lomassa"
Vs: Taakka Joo, noinhan se menee, elävässä elämässä sattuu silloin tällöin, että metsässä tapaa kaatuvaa puuta pystyssä pitävän alastoman naisen ja sinä satuit kivasti paikalle juuri silloin ;DDDDD
Vs: Taakka Ei kai kaikkien kuvien tarvitse olla dokumentointia? Mun mielestä on hienoa, että jotkut jaksavat nähdä vähän vaivaa kuviensa eteen, itse olen liian laiska ja lahjaton tällaiseen.
Vs: Taakka Ja minä vielä surkeampi/lahjattomampi/näkemyksettömämpi, kun ei tulisi edes mieleen yrittää tehdä tällaista. Jotain juhannus viljapeltokuvia ja vastaavia ehkä, mutta en tällaista.