Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

T

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 2 Helmikuu 2007.

Vs: T

Ei kiinnosta loppupelissä, jos niistä pidät... se on henkilökohtainen mieltymys ja ihan oma asia mistä tässä maailmassa pitää.

Edelleen.. kuvaa saa rauhassa arvostella, kunhan jättää mallin morkkaamisen pois. Tietenkin jos ei kompetenssi rakentavaan arvosteluun riitä, niin ehkä kannattaa pitää läppä kiinni ja sormet näppikseltä pois.

1. Vs: T

Itellä tuli heti joku "iloinen"kalenterikuva mieleen kalenterista puheen ollen. Hyvät on valotukset.

2. Vs: T

Kalenterikuvana hyvä, mutta ei minusta ollenkaan niin hyvä tai uskottava Terminaattori, kun Miken joku aika sitten esittämä, mikä tosin sai paljon kritiikkiä osakseen.

Pitääkö joku joskus oikeasti asetta noin?

3. Vs: T

Pitää... itseasiassa mä kannan aina aika-ajoin noin asetta, kun sitä ei viitsi käpälissä kanniskella kokoaikaa  :p

Y ois ollut ehkä parempi nimike tälle kuvalle... ei tässä Terminator-fiilistä ole haettukaan, jotain muuta hivenen legendaarista, mutta kun se ei ole kelleen tullut mieleen, niin ei ole onnistunut alkuunkaan.

Olkoot nyt sitten kalenterikuva  ;D

4. Vs: T

Itse olen käpistellyt aseita vuodesta miekka ja kivi, eli noin 26 vuotta enkä muista asetta noin pitäneeni.
    Paitsi oikein lämpimänä kesäpäivänä rannalla missä paljon naisia...  ;D
    Eiköhän tämä kuva ole enemmän poseeraus kuin T

5. Vs: T

Oikeesti ja oikeesti pitelee asetta... mutta siis jossain Platoonissa se yks seko piteli sitä haulikkoa just tollai, eli elokuva poseeraus täten ollen kyseessä ssä ssä

6. Vs: T

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Vs: T

Vaikka nämä kummatkin kuvat T ja tämä Argosin esittelemä ovat molemmat lavastettuja ja tavoittelevat jotain kallistun pitämään enemmän tuosta James Deanin ja Elisbeth Taylorin kuvasta enemmän :)
    Tuo puhuttelisi, vaikka ei olisi leffaa nähnyt jo ihan asetelmana, asentoina, Luonteva ja Kiinnostava.

8. Vs: T

Samat sanat JPu.

9. Vs: T

Touché, Argos sen löysi... tosin mulle vaan vilahti ko. asettelu mieleen kesken kuvausten ja onhan tuo Teanin Jamessin versio nyt aikas vitun paljon parempi kuvanakin  ;D