Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Pohjanmaalla on aikas hiljaasta. Saattapi olla että Lapualta on ehkä aika paha juttu mennä mätsälään historiankin valossa.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Tänään näyttää siltä että meno mäntsälään on toteutumassa vaikka kyydissä ei tulekkaan ketään. Mennään joko yhden tai kahden poikani kanssa. Mutta onko siellä sitä "Kameralaukkujen miittinkiä". Pitääkö laittaa teepaidat päälle vaikka pakkasta pukkais.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Olis kyllä Mäntsälä mielessäin, mutta taidan silti joutua Viking Linelle kun sattui tuollainen päiväristeily. Saa nähdä kuinka käy
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Mäkin olen tulossa ainakin vielä. Huomenna ratkeaa kyllä yks juttu joka voi muuttaa vielä kaiken. Laukkumiitti pystyyn vaan jotta iso laukkuisetkin sopii tulla. Voi variksen vittu. Se ratkes jo tänään. Ei pitäis koskaan sanoa mitään. Pitäis hiljaa vaan hiipiä kohteeseen. Just sisko soitti että että että että.....ex miehensä pilaa kaiken vaan sen takia että se tietää saavansa omilla valinnoillaan muiden asiat sekasin. Ja jos kyseessä on mun asiat niin taitaa hän vaan innostua. Poikani ois lähtenyt mäntsälään nähdäkseen serkkupojan. Nyt se on isänsä kanssa jossakin hiivatin mökillä ties missä.No poikani ei halua lähteä tyhjin käsin koko reissuun. Jääpä mun reissu tekemättä. Olkaahan iisisti siellä mäntsälässä. Oikeastaan oisin etsinnyt Yashica-C kameraan linssinsuojaa, sellasta kaksosasta. Muuta en olis ollut vailla nyt tällä kertaa.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Mahtaako tuolla olla pääkaupunkiseudun liikkeillä myyntipöytiä? Ei varmaan, mutta pohdinpahan..
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Perinteiseen tapaan paikalla ovat olleet Kamerakorjaamo Mustonen ja Laine sekä EP-kamerakin. Tämänvuotisen tilanteen näemme lauantaina. T. SVHY sekä Kerkko.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Jahas tuo onkin hyvä uutinen, täytyy ottaa tuo RTS III:n mukaan varmuuden vuoksi.
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Lauantai lahestyy! yhdistetty TAMPERE+LAHTI -joukkue on tulossa aiheuttamaan pahennusta (ei kun ostoksille, siis).
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Nyt vielä kyselen, että tarvitseeko Helsingin alueelta kukaan kyytiä Mäntsälään, eli olen lähdössä Tapanilasta aamulla joskus 9 aikoihin. Pitää olla ajoissa jotta saa katsastettua parhaat palat
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! EP-kamera ei tällä kertaa ole paikalla, mutta Markku Tanner Tannerilta on tulossa. Pankaapa sähköpostiin viestitä, jos kaipailette jotain: Sähköpostiosoite <EMAIL email="foto-av@tannerhuollot.fi"]foto-av@tannerhuollot.fi</EMAIL> www-osoite www.tannerhuollot.fi
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Hassu kysymys: Mitenkäs kokeneet kävijät on hoitaneet mahdollisiin ostoksiin varautumisen: 1000 euroa käteistä? Haaveena mielessä tietysti löytää Mamiya 6 tuolta, mutta ei viitsisi "tonnia" nostaa käteistä Liekö automaattia lähellä..
Vs: Syyskuussa Mäntsälään! Onko tapana ollut kulkea lompakko pullollaan rahaa löytöjä varten? Näyttäis otto löytyvän suht läheltä..