Vs: Syyria Clarkin haastattelua sinulle jo jokin aika sitten kommentoin, en ryhdy siltä osin itseäni toistamaan.
Vs: Syyria Armeijojen toimista ulkomailla saa nimenomaan niitten johdolta aina luotettavaa ja objektiivista tietoa. Kuka sitä nyt epäilisi?
Vs: Syyria Sinuna miettisin parikin kertaa ennen kuin syytän muita keskustelijoita lapsellisuudesta, ylimielisyydestä ja fantasiamaailmassa elämisestä. Mutta olkoon, otan nyt vähän taukoa tästä väännöstä, ei tästä taida kenellekään olla hyötyä.
Vs: Syyria Niinpä, vieläpä erityisesti kun on kyse Venäjän armeijasta, kaikki asiantuntijalausunnot tulevat Naton Euroopan johtajalta tai Ukrainalaisilta poliitikoilta. Näin hoidettiin koko ukrainan kriisin tiedotus Suomessa ja välillä Ulkopoliittisen Propaganda Instituutin "asiantuntijat" kävivät kertomassa mihin kaikkiin maihin venäläiset ovat seuraavaksi hyökkäämässä palauttaessaan Neuvostoliiton aikaisia rajojaan jonkun CIA:n laatiman "fairy tales from Washington"-nuotituksen mukaan ...
Vs: Syyria Niin, seitsemän maata viidessä vuodessa ei toteutunut, sillä mm. Iranin demokratia-pommituksia ei ole vielä aloitettu täysimääräisinä ja aikataiulukin on kussut melkein kymmenellä vuodella? Kiinnititkö huomiota Stratforin pääjohtajan Friedmanin kommenttiin Yhdysvaltain roolista Ukrainan kriisissä? Vapaasti lainaten "tarkoituksemme ei ollut aloittaa suursotaa Euroopassa, vaan ainoastaan vähän satuttaa"...
Vs: Syyria Kannattaisi yrittää perustella omia väittämiään, kuten sitä että ennen jenkkien ilmapommituksia (2014) ei ollut länsimaista sekaantumista. Joka on äärimmäisen hyvin dokumentoitu, FSA:n tukeminen aloitettiin välittömästi. Samalla kun FSA päätukikohta siirtyi Turkkiin, NATO maahan.CIA:lla on ollut vähintään vuodesta 2012 käynnissä värväämis- ja koulutusohjelma. Joilla on sekä palkattu ulkomaisia palkkasotilaita, että rahoitettu Al Qaidaa. Jota mediassa nyt kutsutaan Al Qaidan kivaksi osastoksi, Al Nustraksi. Tai miettiä mikä ero on sisällisodalla ja sijaissodalla. Ennekuin innoissaan väittää Syyrian sotaa sisällisodaksi. Ehkä voit miettiä sitä sitten kotiläksynä. Niin ei tarvise pistää aasi hattua päähän ja mennä nurkkaan häpeemään.
Vs: Syyria Höpö höpö ja lässyn lässyn. Mene kertomaan Isisin tappajille että tarvitaan "paljon rakkautta". Et hengissä pääse takaisin. Edit: Niin, ja lisäyksenä tuo "lässyn lässyn", anteeksi että unohtui.
Vs: Syyria hähä Sähän voisit olla uran uurtaja tässä. Kukkahattu päähän ja syyriaan, rupeat keittämään kaurapuuroa Syyrian sorretulle kansalle. (Ja muista antaa kaikille hali).
Vs: Syyria Ei mikään, jossa naiset ja lapset uhreina, kaikkiahan sen ymmärtää. Antais tapella keskenään. Mutta sota on julmaa ja ratsuväki rakaa, sanotaa. Mutta peace ja lovekaan ei tässä auta
Vs: Syyria Jos vakavissasi kysyt (mitä tuskin teet) niin vastaan kuitenkin vakavissani. Hyökkäyssotaa vastaan on oikeus puolustautua (jo YK:n peruskirjan mukaan ja vaikka pommein (joskaan en ymmärrä miksi juuri pommit ovat se erityinen peikko)). Samaten jo YK tuomitsee kansanmurhan (mitä Isis tuolla toteuttaa) mitä lienee (tai ehkä sinun mielestäsi ei?) oikeutettua estää asevoimin. Mutta ehkä on niin, että jos sinun kadunkulmaasi ilmestyisi parikymmentä rynnäkökiväärein aseistettua kloppia jotka alkaisivat teurastaa ensimmäisten talojen asukkaita, niin et soittaisikaan 112:een vaan juoksisit siihen kadulle huutaen. "Paljon rakkautta kaikille." Olisiko se mielestäsi paras toimintatapa? EDIT Siksi toisekseen, kun tuossa aiemmassa viestissäsi otit asian puheeksi: "No höpö höpö sun "maailmankuvasi" kanssa." niin mitähän sinä sitten minun maailmankuvastani tiedät?
Vs: Syyria Mikä ihmeen lakupussi? Ei toimi, yritä nyt edes osata lukea vastaus (ei sen pitäisi olla liian vaikea).
Vs: Syyria No, jos argumentointisi perustuu pojutteluun, niin kai se jotakin kertoo sekin. Mutta tuohon sinun viestiisi joka alkoi: "Voi teidän pojujen (sic) kanssa. Kertokaapas nyt millainen..." siihen kyllä vastasin ja aivan vakavissani ja ymmärrettävästi ja vielä viestiäsi siteeraten. Niinmuodoin en ymmärrä miten väität etten ole vastannut. Olen aivan suoraan vastannut. Eri asia sitten on mitä mieltä olet vastauksestani, mutta vastannut kyllä olen. Vai haluatko oikeasti tehdä mielekkään keskustelun mahdottomaksi? Jos niin sitten minä olen hiljaa. Mutta aivan näkökannoista ja maailmankuvista riippumatta, niin kyllä minä "poju" vastasin Mutta ehkä et haluakaan rationaalisesti keskustella, seuraava viestisi varmaan sen näyttää.... EDIT: Sinä muuten sen sijaan et vastannut minun aiemmassa viestissäni esittämiini kysymyksiin ("paras toimintatapa" ja "maailmankuva") Mutta ei se haittaa mitään, ei oikeasti olettanutkaan että olisit niihin vastannut. EDIT 2: Huomaatko, minun ei edes tarvitse sinua pojutella eikä muutenkaan yrittää nimityksillä halventaa, eikö ole hieno homma?
Vs: Syyria http://vastavalkea.fi/2015/10/12/syyrian-kurdit-kristityt-ja-arabit-sotilasyhteistyohon/ Kiireellä piti saada joku kivalta kuulostava ryhmittymä Syyriaan. Kun ei siellä enään ollut kuin Al Qaida jota länsi avusti. Mietinkin, että millon tonne saadaa joku syyrian demokraatit ryhmittymä, no nyt on. ”Syyrian demokraattiset voimat” Voi miettiä mitä otsikoita tosta voidaan repiä, kun venäjä pommittaa syyrian demokraattisia voimia. Kuulostaa paljon paremmalta kuin "moderate rebels". Ja 50 tonnia aseita perään: http://sputniknews.com/middleeast/20151012/1028413080/us-airdrops-ammo-syrian-rebels.html http://ronpaulinstitute.org/archives/peace-and-prosperity/2015/october/12/breaking-washington-airdrops-tons-of-weapons-to-rebels-in-syria/ Näin sitä demokratiaa luodaan.