Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Anna #03

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kutunluu, 22 Toukokuu 2006.

1. Kutunluu

Kutunluu Member

252
    0
    16
    Klikkaamalla isompi.

2. oGGo

oGGo

82
    0
    0
    tää on kyllä näistä kolmesta paras. mallilla on mun mielestä paras ilme tässä, ilme on jotenki viettelevä. Olisin ehkä räiskässy vähän voimakkaammalla salamalla eestä, olis vähän enemmän pyyhkiny varjoja pois. nyt ne on ehkä aavistuksen liian tummat.. mutta tykkään kyllä kuvasta!!

oGGo

3. Mun mielestä ei ole yhtään liian tummat!!! Tämä saattaisi jopa toimiakin mv:nä, kun huulien lisäksi se toinen punainen elementti on mennyt johonkin piiloon. Rajaus ylälaidasta nafti, mutta voisi olla tiukempikin.

En usko siihen, että kauniista ihmisistä saa vain hyviä kuvia ja rumista huonoja. Nyt kuitenkin Kutunluu on onnistunut saamaan kauniista ihmisestä hyviä kuvia!

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Ei minustakaan, valoiltaan on näistä onnistunein, selkeästi vielä.. Mutta mieliä on tietysti monia :)
    Valo muovaa sarjasta tässä parhaiten kolmiuloitteisen vaikutelman.

Anna 2 ehkä poseltaan kuitenkin miellyttävin, vain valojen/varjon vuorottelu ei ollut yhtä onnistunut kuin tässä Anna 3:ssa

Hyvät kaikki kolme toki!

ps. Olis nämä voinut laittaa samaan ketjuunkin, niin olisi keskustelu pysynyt paremmin kasassa...

5. oGGo

oGGo

82
    0
    0
    okei. myönnetään, että ku nitkutin näyttöä iteseeni päin, niin ei nuo varjot niin tummilta näytä. Silti kun näyttö on tolla kohdalla missä sitä oon tottunu pitään, niin varjopuoli on aavistuksen liian tumma. Voipi olla, että mun näyttö (taas kerran) vidduilee. Paska kun on. Silti pysyn kannassani: Hyvä kuva!

oGGo

6. Kutunluu

Kutunluu Member

252
    0
    16
    Tahdoin kuitenkin kommentteja jokaisesta kuvasta erikseen. Mutta jos moderaattori tahtoo yhdistää ketjut, niin siitä vain.

7. Joo! Mielestäni teokset laitetaan omiin ketjuihinsa ja teossarjat omiinsa.

8. Kaunis malli! mut sormet näyttää kuin olisi sirkkeliin jääneet,Sekä katse saisi olla enempi oikealle,kun sinne kerta on jätetty tyhjää tilaa.Valotus mielestäni aika kohillaan. tää on vain minun mielipide.

9. Joo, kuvakulma antaa kuvan sellaisista "olipa kerran kitaransoittaja" :n sormista :) Mutta kyllä mä ainakin heti huomasin että ne on koukussa. Mielestäni katseen suunnan muuttamiselle ei riitä perusteeksi se, että oikealla on tyhjää tilaa. Taustan sävyliukuma vinjetin ansiosta antaa mielestäni kuvalle valtavasti voimaa ja tuohon kuvaan voi tavallaan itsekin sukeltaa. Kuvissa yleensäkin täytyy olla tilaa myös katsojalle - joko "fyysistä", kuten tässä, tai sitten se pitää toteuttaa jotenkin muuten.

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Ei minustakaan, koska mallin lievä etunoja asento alkaa melko keskeltä kuvaa ja menee aika lähelle jo toista reunaa. Kuva "tarvitsee" tilaa mielikuvitukselle, miten tuohon, ehkäpä jopa vietteleväänkin asentoon ja käden nostoon olkapäälle on päädytty (riisutaan olkainta :).. siis kuva kertoo jotain tuollaista ja jos sitä on tavoiteltu, niin hyvin on kiinnostus saatu herätettyä ..

Aika ovela muuten tuo yhdennäköisyys seksikkääseen Angelina Jolie:een :)

11. ar

ar

432
    0
    0
    Jolie tuli itselläkin mieleen.

12. Johtuu varmaankin täyteläisistä huulista.. ups, kommentoin mallia. >;/

13. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Angelina Jolie <3

Hämmentävää yhdennäköisyyttä, jotenkin asento ja ilme sen onnistuneesti luo.
    Oletan, että se on laitettava kuvaajan piikkiin, sillä sama malli eri asennoissa ei tuonut ko. staraa mieleen.

Tältä pohjalta sanon - loistava kuva.

14. Kyllä muuten! Jos Angelina näyttäisi ihmiseltä, hän muistuttaisi tätä mallia, josta nyt puhutaan :) Mutta kyllä, jos siis mahdollisuudet antavat myöden kuvata ko. mallia jatkossa, hän saattaisi sopia johonkin vähän karumpaankin miljööseen pyssy kädessä.

15. Kutunluu

Kutunluu Member

252
    0
    16
    Varmasti pääsee vielä kuvaamaan, joten pistetään idea korvan taakse.