Onko kellään kokemusta Maitolaituri TV verkkokauppa; video- ja valokuvaustarvikkeet edullisestinettisivusta? Onko luotettava, tuleeko tilaukset ajoissa? Olen ostamassa lisäakku Nikon D80ppiin, se EN-EL3e akku. Se maksaa siellä 67e... mutta sitten löytyy myöskin "korvaava" akku tästä. Sen hinta on noin puolet tost toisest. Onko se yhtä hyvä, miksi on niin halpaa? Mistä saa -halvimmat- objektiivit ja järkkärit pääkaupunkiseudulta? (nikon d80, nikkor 70-300VR, sigma 10-20mm) Verkkokauppa.comista saa Hoya pyöröpolarisaatiosuodatin 77mm ja Hoya PL-Cir (Circular Polarising) Super HMC Pro1 77mm Pyöröpolarisaatiosuodatin. Hinnat on 39e ja 149e. Mikäs ero niissä? kiitos hirveesti jos pystytte vastaa johonki kysymyksiin ainakin!
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Digitarvike (www.digitarvike.fi) on ainakin nopea ja luotettava mun kokemuksien mukaan, tsekkaa jos sieltäkin nuo saisi ja vertaa vaikka hintoja. Myös nuo suotimet voisi sieltä ehkä saada, mahdollisesti jopa halvemmalla? Hoya HMC:ssa on monikalvopinnoite, joka vähentää heijastuksia. Super HMC Pro1 kuulostaa kalliilta, mulle riittäisi että on edes joku pinnoite, eli ihan vaan "Hoya HMC" tms. Digitarviikkeesta saat "HOYA pyöröpolarisaatio (HMC)" 71 eurolla, uskaltaisin ehdottaa tuota, kun on puolet halvempi.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Minä tilasin juuri tuolta Maitolaiturista Nikonin ML-L3 kaukolaukaisimen ja HOYA Pro1 DMC suotimen. Toimitus oli erittäin nopea joten sen perusteella voin suositella. Noita hintoja kun katselee, niin aina on joku tuote, joka on halvempi valitsemassasi kaupassa ja joku toinen jossain muualla. Harri
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Minä oon tilaillu jotakin Verkkokauppa.commista.Pääsääntöisesti hyvällä menestyksellä. Kännykän oston peruutin kun kesti niin kauan, mutta Canonin EF 70-200 oli kotona hypisteltävänä jo seuraavana päivänä.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Maitolaituri on ollut hyvä ja luotettava kauppa. Ainakin itselle nopea toimitus, tietysti tavara on ollut hyllyssä joten eipä ihme jos seuraavana päivänä on tullut postissa jo. Digitarvike on toinen paikka ja kannattaa aina tsekata kummassa on halvempi se hinta ja on tietysti hyllyssä se tavara. En tiedä onko se hyvä, mutta eiköhän se aja tietysti kun myyvät sitä. Hinta on varmaan juuri sen takia halpa kun se ei ole nikonin omaa tuotantoa. Itse ostan suosiolla akun aina valmistajan oman jos sattuu ongelmia sen suhteen niin vastuu on nikonilla jos kamera on vaurioitunut. Olen tässä mielessä hiukan höperö. Sigma optiikat kannattaa katsoa topshotista tai rajalasta. Jälkimmäinen tuo kyseiset optiikat maahan ja hoitaa korjauksetkin. Jos sattuu olemaan ongelmia niin on kitkaton huolto. Tietysti jos asuu hiukan kauempana niin ei ole huono idea kysyä paikallisesta liikkeestä kyseistä optiikkaa. Verkkokauppa taitaa tuoda itse maahan optiikat ja kamerat. Telefoto taisi myöskin tuoda itse joskus, muuten sekin on tutustumisen arvoinen liike. Topshot ja Rajala jo käsittelin. Ja ymmärtääkseni myös digitarvikkeestakin voi löytää joitain optiikoita, saattaapa myöskin tuolta maitolaiturisistakin. Itse kannatan sellaisia liikkeitä joissa näkee onko tavara hyllyssä, eli monesti jos ei ole niin voi varautua pitkiin odotuksiin. Varsinkin jos on hiukankaan tavallista erikoisempaa. Tähän en osaa vastata, joten joku fiksumpi saa sanoa tämän. Aika iso hintaero kyllä. Olisikohan että toinen on ohuempaa? No annetaanpas fiksumpien sanoa totuus. Itse suosin B+W suotimia jos jotain tyhmää sanotaan vielä. Koetettu on ja toivottavasti jotain pureskeltavaa tuli.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Kuten jo sanottu, halvemmassa filtterissä ei ole HMC monikalvopinnoitetta, joka parantaa kuvanlaatua mm. vähentäen heijastuksia. Suosittelen pinnoitettua mallia, ainakin jollakin pinnoitteella. Digitarvikkeessa taitaa olla parempi valikoima (ja hinnat). Näyttää noita maitolaiturissakin olevan halvempaan hintaan: http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?cPath=2_21&products_id=153 Nikon-guru D) Ken Rockwell väittää että Hoyan suotimet on lähes parhaita. Tuolta löytynee asiaa myös pinnoitteista ja filttereistä yleensä: How to Use Filters
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Kuten jo mainittiin, kalvoja tulee hinnan mukana. Super Pro 1:ssä niitä taitaa olla 6 puolellaan. Lisäksi siinä on myös etukierre ja se on 5 mm paksu, mistä on etua superjaajakulmilla tai muillakin käytettäessä sitä yhdessä jonkin muun suotimen kanssa. Tsekkaa myös www.telefoto.fi HOYA | The Difference is Clear
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Maitolaituri on oikein hyvä kauppa, olen siletä jonkun 10-20 kertaa tilannut, eikä ole ollut milloinkaan valittamista.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Hyvä liike tuo maitolaituri on. Vainikaisen Jukka taitaa sen kanssa häärätä. Digivideoyhdistyksessä on toiminut aktiivina. Toimittaa lyhyellä toimitusajalla mikäli tuotetta saatavissa.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Minullakin on oikein hyvät kokemukset Maitolaiturusta. Kyselin aikoinaan jos Auto polet kuuluu tuotevalikoimaan ja vastaus oli, että laitetaan kuulumaan. Hyvä meininki!
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Kannattaapi kysellä myös rajalasta tarjouksia yms. Verkkokaupoissa on hankala tinkiä.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Pyydetty hinta on se mitä maksetaan. Kukin voi itse valita halvimman toimittajan. Toi tinkiminen on vähän sellasten persaukisten juttu.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Tinkiminen kuuluu osaan kaupantekoa, jopa armaassa Suomenmaassa se on ollut tapana. Tosin nämä etelän vetelät, joihin itsekkin nykyisin kuulun, ei moista ymmärrä.
Vs: maitolaturi & muu verkkokaupat ja kysymykset Selkeesti on. :-D Netissä on hiukan tosiaan toi tinkaaminen pois suljettu oikeastaan, melkeinpä helpointa vain katsoa turvallisin ja edullisimman myyvä paikka. Tietysti käytettyä ostaessa on tinkiminen netissäkin ok. Käytännön elämässä kun kasvokkain on niin kyllähän pieni tinkaaminen on normaalia. Itse en enään suuremmin kyllä enään kun kysyn monesti muodollisesti sen alennuksen. Kyllähän hyvin arkisissa ja pienissä asioissa niitä saa. Kuitenkin taitaa olla mennyttä aikaa tuo markkinatorien kauppamiehet ja myös isommat tinkaukset, maailma muuttuu valtavaa vauhtia. Itse kun vain osaisi muuttua myös muuttuvan maailman kanssa.