Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Syrjäpoluilla

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kasimir, 4 Kesäkuu 2026 klo 00:42.

  1. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 700
    584
    113
    Eräs Olga on jymähtänyt epäteräviin mustavalkokuviin, kuten eräs toinen
    omakuviinsa. Ei siinä mitään, kukin tyylillään. Tuo toinen moitti meikäläistä, kun poukkoilen sinne tänne ilman jatkumoa. Mikäs siinä, minä olen poluilla tallaaja, enimmäkseen syrjäpoluilla. Tämä tallaaja voi olla tulossa tai menossa. Yön-kulkijat_2-copy.jpg
     
    kerzan, vctr, pektar and 2 others like this.
  2. vctr

    vctr Member

    64
    24
    8
    Ainahan sitä on tulossa tai menossa katsantokannasta riippuen. Tämä henkilö on kuitenkin selkeästi menossa kamerasta pois päin. Hyvin kohdistuu katse noihin jalkoihin. Kyllähän tuosta kurjassa kelissä tarpomisen tunnelma välittyy elävästi.
     
  3. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 700
    584
    113
    Kotiin on kai kulku. Tietäisipä vain, mistä on tulossa, ja missä on oltu.

    Kapa
     
    vctr tykkää tästä.
  4. jussident_fluor

    jussident_fluor Well-Known Member

    1 171
    635
    113
    Etualalla tasaisen peilaavaista alustaa (kuvan puolikas, melkeen diagonaali vasen alakulmaosa), vastakkain taustan kuusikkoa, kaupunkein teräväpiirteisiä rakennuksia, mitä kukakin unissaan näkisi(kään).

    Itte kattelisin jotta tässä mennään (vaikkapa laakeemman) avoimen liukasta avaraa jäätä pitkin (ei syrjäpoluilla), kengistään irtoavin vedenpaisumuksen pärskein.

    _Kuulaasti_ Kiva Kuva.