Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mustavalkokuvaustako.... ärrrghhh

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Blurring, 7 Joulukuu 2005.

Pitihän tota kokeilla käytännössä...

..pääsääntöisesti siis...

1. Eihän tässä päässä ole mitään sääntöjä. On niin kiukkusen näkönenkin.........

2. Vettä siellä on...

3. Toivottavasti oot muistanu lisätä alkoholia veden sekaan säännöllisesti, ettei mee jäähän näin talvella.

4. Ajoittainen urea syöksy yläkertaan ajaa saman asian

5. No ei ihan, sehän huuhtelee vaan. Suosittelisin kyllä sitä alkoholia, mutta maltillisina määrinä.

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kiva villapaita.

7. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Meklarihan se, tästähän mä pistinkin GF:lle väriversion sivusta otettuna. En äkkiseltään muista nähneeni Gaylordista tällaista kuvaa silmien osalta vaikka aika monta kuvaa on tuostakin vesipäästä (insidekivaa) tullut nähtyä. Kuva paranee mitä useammin sen näkee.

8. Filmitähtimäisen karismaattinen otos. Norjalaisvillapaidasta päätellen soluttautuneena Stavangeriin tällä kertaa. Katselen tätä nyt tosi surkealla näytöllä enkä pääse selvyyteen mitä hilettä tossa parransängen alueella näkyy. Tyylillisesti se ei varmaan ole mitään joulukuusen koristetta - joten päädyn arpomaan liiallisen terävöittämisen ja lisätyn rakeen välille. Se pikkaisen häirihtee, mutta voi tosiaan johtua myös kapisesta duuninäytöstä jota ei ole suunniteltu kuvien katsomiseen.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Nuo on kyllä mun sanoja.... ;-)

10. ...Olyn 1600sen kohinaahan se siinä korostettuna terävöityksellä.

11. Voipi joo johtuu Lurrin säädöistä mutta olen myös löytänyt harmaita partakarvoja muiden seasta....

12. Sun? Oonko plagioinut sinua vahingossa? Seuraakohan tästä nyt vaikeuksia tekijänoikeuksien kanssa.....
    Mun pitää skarpata nyt näiden juttujen kans!

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Sun? Oonko plagioinut sinua vahingossa? Seuraakohan tästä nyt vaikeuksia tekijänoikeuksien kanssa.....
    Mun pitää skarpata nyt näiden juttujen kans![/quote]

Oot. Kyllä kantsis olla pikkasen tarkempi...

14. Oot. Kyllä kantsis olla pikkasen tarkempi...[/quote]

No voi simpura! Ja kihvelikin.