Vs: Seksikäs paita Valitettavasti en yhdy näkemykseen seksikkyydestä. Asento on ihan kiva muotokuvaan, mutta valaistus ei ole oikein hyvä. Vinjetti lienee se eniten häiritsevä.
Vs: Seksikäs paita no,paita ei korostu seksikkyydellään,mutta muuten kuvasta tykkään kyllä,valo ei ole puhki juurikaan,ja mallikkin osaa hommansa
Vs: Seksikäs paita En ymmärrä miten joku Kuva-ahti liittyy asiaan. Kenties hän on joku vaatettaja-mestari. Paita ei koskaan ole seksikäs. Paita voi olla asia, jonka avulla nainen viestittää seksikkyyttään. Jos kuva yrittää nostaa paidan pääosaan, sen olisi syytä olla olennaisin asia kuvassa. Nyt katse hakeutuu naisen takapuoleen housujen linjojen ja kontrastin vuoksi. Paita ei pärjää mitenkään. Se kertoo vain, että sen alla on vahvalinjainen, peittävä vaatekappale.
Vs: Seksikäs paita Valtataistelua? Taitaa olla aika toivotonta puuhaa koittaa puhdistaa palstaa ihan ortodoksisen putipuhtaaksi. Pieni hyväntahtoinen vinoilu kuuluu ihmistoimintaan (human being), ja tuota on treenattava, ettei muututtais estoisiksi koneiksi (human doing) Ok , tuo paita vois hohtaa lävitseen valoa enemmänkin ja liekö asennosta johtuen ryppyinen? Alempi paita on alhaalta makkaroilla, joita mallilla ei varmasti ole. Ei ihan sitä parasta seksikkyyttään hohkaa tuossa asennossa, paitakaan. Eniten valoa on kasvoilla ja käsivarressa, joten sinne mun katseeni vie ensteks. Kasvojen kuvakulma ei oo edustavin, ja kattelisin tätä kuvasarjassa, jossa lähestytään, ja malli kääntyy jonkun jipon tai yllärin kanssa? Ihan nätti tyttö.
Vs: Seksikäs paita Häiritsee raja, joka on tasaharmaan posken ja puhki (?) olevan otsan välissä. Puhki oleminen minua harvemmin haittaa, mutta kun siihen ei ole mitään liukua, vaan se on töks ja sitten jatkuu tasaharmaa pläts. Asento kaipaisi kuvaan myös hieman lisää särmää. Hyvä lähtö kuvalle, mutta ei kanna loppuun asti. (?= en uskalla olla varma tällä näytöllä-enkä jaksa pipetillä mittailla ;P)
Vs: Seksikäs paita Ihan perusteltu kommenttihan tää on, MVuori tyylillä. Kuvasta ei niinkään, tärkeintä on aina käsitteet ja analyyttinen ote. T Jukka
Vs: Seksikäs paita Mun mielestä tuo kuten muutkin MVuoren kommentit ovat hyvinkin pitkälti sitä itse asiaa ja liittyvät kuviin. En sano, että aina olisin tulkinnoista tai muista mielipiteistä samaa mieltä, mutta jos kommenteissaan keskittyy kuvan sisältöön ja sen viestittämiin asioihin, niin aika hyvinhän silloin nimen omaan kuvasta puhutaan. (meni vähän OT:ksi, kuvaa kommentoisin jos olisi järkevä näyttölaite tätä kirjoittaessani käytössä).