Vs: Triptyykki Amatöörinä sinun pitää löytää ymmärrys sille mikä on triptyykki. Sen ymmärrettyäsi tiedät että et yritä löytää parasta. Miksi, se on vaikeampi asia. Unohda se kokonaan.
Vs: Triptyykki Minä kuvaajan halusin niin että silmät on kiinni noissa kahdessa ja keskimmäisessä ne on auki. Ihan vaan tiedoksi että se ei ole sattumaa. Teoksesta on tulossa 1x1m kolme canavastaulua jotenka työn kokokonaisuus on 3x1m tai hiukan enemmän.
Vs: Triptyykki Jätän nimen taitelijan huoleksi. Hyvät kuvat ja toimivat triptyykinä vaikka 1-2 suhde onkin heikompi kuin 2-3 suhde.
Vs: Triptyykki Kuvassa yhdistyvät harmonisesti camp/pop-taide ja kotimainen feministinen ihmiskuvaus. (Jotkut ovat maininneet jonkun kuvan olevan toisia paremman, mutta triptyykissä ei ole itsenäisiä osia, vaan se on jakamaton kokonaisuus.)
Vs: Triptyykki Voipi olla niinkin. Mä vain haluan canvasta sen vuoksi että kehystäisin aika masiivisilla kiilakehyksillä että työstä tulee paksu. Ei kuitenkaan liian paksu perhoseksi....puuaah. Se näkemys on jotenkin päässäni. Sitten jos tekis oikean printin vois tehdä sen alumiinilevylle joka on laminoitu vai mikä se oikea termi on?
Vs: Triptyykki Artificial Bukkake, nimeksi? Ihan hyvää settiä siinä mielessä, että henkilön kasvot eivät ole liian sotketut - beyond recognition - , mutta ei todellakaan sellainen juttu joka minua kiinostaisi. Ihan laadukas setti, siitä huolimatta ja osoitus kuvaajan kyvykkydestä.
Vs: Triptyykki Ekassa silmät kiinni ja hieman sellainen odottava fiilis, ei hyvä. Viimeisestä tulee mieleen jotkun fetissikakkaleikit, ei hyvä. Keskellä on se paras, silmät auki.
Vs: Triptyykki Onhan siinä sellainen juttu että jos arvostelee triptyykin osia, sen ottaa parannusehdotuksena eli kuvasta eli tässä tapauksessa triptyykistä ei ole pidetty. Itse en koe sellaiseen tarvetta ja päinvastoin tuo rakentuu hyvin juuri noilla ilmein. Kuvittelen mainittuja metrisiä kuvia hiukan kauhistellen ja näkisin että pää luonnollisessa koossa voisi olla toimivampi. Mutta mihin ne sijoitetaan nähtäväksi vaikuttaa myös.