Vs: Anu Joo...tuo oksa kasvaa oli hiukan huono kun se on oikeastaan latva. Toisaalta tuon oksan mikä on pään yläpuolella olisi voinut kloonata.
Vs: Anu Se mikään latva ole. Sä yrität vaan nähdä kaiken latva bee kakkosena. Oksa se on. Siis siellä takana. No ei se mitenkään häiritse minua, kuhan sanoin. Mutta kun Jukkis on niin tarkka noista pään takana olevista puista ja tolpista että jännä että se laitto tämän. Ja kyllä tuo pään päällä oleva oksa on hiukan sellanen korni, minun mielestä...tai hauska.
Vs: Anu Näsäviisastelu alkaa näköjään perjantain tapaan, vaikkakello ei ole vielä viittäkään - On se lähin oksa minustakin hieman häiritsevä, vaikka toki makuasia...
Vs: Anu Olen ihmetellyt samaa kuin Kasimir. Tuo ainoa pksa, joka olisi kasvamassa on tuo olkapään kohdalla oleva puu.
Vs: Anu Sokeita kuvaajia on näemmä paljon. Yrittäkää vaan etsiä. En minäkään ole aina näitä löytänyt mutta kun oikein hyvin opetetaan niin oppihaan sitä.
Vs: Anu +1 Hyvin päästiin taas raiteilta. Mutta mainio otos. Sopii jotenkin mallille tuo missä ja miten kuvattu. Näkyy kohteen sialu.
Vs: Anu Tässä kuvassa ei henkilökohtaisesti vaivaa latvat eikä oksat, saattais olla että yhden oksan ja latvan olisin omasta kuvasta poistanut...tai ei. Valaistus on mun mieleen liian tasainen, saman verran valoa joka paikassa.
Vs: Anu Neito näyttää siltä kuin olisi aivan liian kaukana nupukivestä, asfaltista ja kaikesta muusta mikä tekee elämästä elämisen arvoisen. Ja risutkin sitten vielä... :-/