Ostin tämän viikon alussa ensimmäisen järkkärin ja olen nyt tämän viikon mittaan kuvaillut valtavasti. Tämä kuva oli mielestäni ylitse muiden ja palaute olisikin enemmän kuin toivottavaa.
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? Ei, kyllä Kameralaukkuun voi lähettää 500x349-pikselisiä kuvia ja jopa pienempiäkin... Mahdollisesti vastaan on tullut kuvan kilotavurajat, mutta JPEG-tiedostoja voi onneksi pakata ihan vapaasti miten pieniksi tahansa. Katsojat eivät tykkää klikkailla linkkejä ja käydä Flickerissä, jos siihen ei ole mitään syytä. Yritä uudestaan.
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? Värimaailma on aika ... uniikki. Onkohan se sitä tarkoituksella vai onko valkobalanssi hukassa?
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? Värimaailmaa vedin tarkoituksella tuommoiseksi, näytti omaan silmään kivalta.
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? Mä oon valmis. Ihan kiva - joskin hieman lihaliemimäinen kuva. Pieni. - Est
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? Joo aika ovela väritys... Ihan kiva. Olisin itse kyllä tuon auringon sijoittanut muualle kuin ihan keskelle, Higg
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? K: Syksy tulee, oletko valmis? V: Periaatteessa kyllä. Käytännössä olen niin liimautunut kämpille, että vaikea saada itseään lähtemään maastoon.
Vs: Syksy tulee, oletko valmis? Kyllä tuossa valkotasapaino näyttäisi olevan ihan kunnossa ainakin nuo valkoiset parvekeen vierustat ovat valkoiset...