Vs: Viisi rumaa kuvaa Joo...kiva kun voi sanoa että rumia on. heheh. En kyllä ihan näe pointtia näissä kuvissa. No sen näistä näkee että ihminen pilaa kaiken.
Vs: Viisi rumaa kuvaa Mitä "ruma" kuva viestii? Sopiiko se johonkin teemaan paremmin kuin "kaunis"? Voiko ruma olla kaunista? Nämä kuvauskohteet ovat pompanneet esille kuvauskeikalla siten että on tullut otettua ko. kuva. Ja edelleen ne ovat nouseet ruudulla. Minulle niissä on jotain mitä en pysty aivan käsittämään. Myös ehkä jotain tarinan fragmentteja mutta kokonaisuus on hämärässä. Mielelläni kuulisin näettekö te niissä jotain, vai onko näiden merkitys muodostunut minulle vain subjektiivisen kokemuksen kautta.
Vs: Viisi rumaa kuvaa No jos ei muuta selitystä, niin ainakin syksyinen "sielunmaisema", alitajunta viestittää.. Olisiko syytä ottaa kunnon känni ja vähän tyhjentää sielun sopukoita ??
Vs: Viisi rumaa kuvaa Ei varmaan viellä ensimmäisen viinipullon aikana mutta varmasti jo toista pulloa aloitellessa alkaa kuvat paranemaan.
Vs: Viisi rumaa kuvaa Taas puhun omista kokemuksista kun en muidenkaan kokemuksilla tohdi rossailla: Niin no ite olen joskus joitakin tän tyylisiä kuvia ottanut ja niitä sitten mietin hyvin syvällisesti, en muista oliko viinipulloja mukana mietintä miitissä. Tulin siihen tulokseen että turhia räpsyjä ja aika paljon niitä olen roskiin heittänytkin. Lähinnä sen vuoksi kiinostaakin, mikä on punainen lanka näissä? Onko nämä säilyttämisen arvoisia? Hienoa jos on ja niille on merkitystä. Minkälainen rumuus on kaunista? Ehkä jossakin kohtaa se on. Pohjanmaalla tahdotaan tuostakin asiasta tehdä hyve. Minusta kaikesta rumasta ei tule kaunista vaikka kuinka rukoolis tai toivoisi. Anteeksi taas nämä mun omat typerät näkemykseni. Ei näitä hajatelmia, yleensä allekirjoita kun vaimo ja äiti.
Vs: Viisi rumaa kuvaa Ai irtoaako kuvista jokin tarina? Tämä on ehkä kaukaa haettua saduttamista: Olipa kerran mies joka otti viinaa (huom! suomalainen tarina). Elämä tuntui hakkaavan hänen päätään paaluun. Antaudun totesi mies. Vaihtoehton risti tai uusi suunta. Edessä oli vaikeuksia, mutta lopulta valoa näkyi. Juken mainitsemasta ihminenpilaakaiken teemasta ehkä irtoaisi vastaavaa tarinaa. Joku muu voi keksiä suu mojovassa virneessä jotain aivan muuta. -- ps. nämä kuvat on ihan selvin päin otettuja, muokattuja ja postattuja (="luomua?")