Jasså, taas on se aika kun Suomen Pääkaupungissa järjestetään perinteiset keskiaikaiset markkinat: http://www.keskiaikaisetmarkkinat.fi/public/default.aspx?nodeid=11757&contentlan=1&culture=fi-FI Ajattelin suunnata alueelle perjantaina ja lauantaina kamera mukanani ja mukaan mahtuu jos on kiinnostusta.
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Olen myös menossa tuonne. Joko perjantaina tai lauantaina. Jos lähden kaksistaan nuorimman pojan kanssa, niin sitten pe, ja jos mukaan lähtee isompi porukka, niin sitten varmaan lauantaina. Sadekamppeet pitänee ottaa kuitenkin mukaan, siltä tuo sääennuste näyttää.
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Muutoin olisi voinut tulla vertaamaan meininkiä Keski-Eurooppalaisiin markkinoihin, mutta valitettavasti matka suuntautuu pyöräilemään saariston rengastielle. Tai valitettavasti ja valitettavasti...
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Menen myös tuonne pyörimään jonakin päivänä jota en ennakkoon lupaa, mutta jos siellä näkyy tyyppi joka kuvailee meininkejä canonetilla, 645 tai 6x7 pentaxilla niin se voin olla minä. Minut voi myös bongata Paavo Nurmi-puolimaratonilta lauantaina..
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Jaaha, onks tänään ketään liikenteessä? Mietin että pitäiskö sitä napata Leica ja digirunko mukaan ja lähteä suunnistamaan tonne tuomiokirkon suuntaan.
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Tänäänkään ei sitten vissiin satanut. Ilmeisesti kaikki vesi tulee ihan normaalisti huomenna, jolloin itse ajattelin olla paikanpäällä ;-)
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Kyl täällä on tiputellut pitkin päivää. Jäi kans väliin tänään..
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Mä nyt meinaan lähteä tänään vähän katselemaan, kunhan pääsen tästä liikkeelle. Tänään taitaa se markkinatouhu loppua jo kuudelta siellä, joten hyvissä ajoissa ennen sitä pitäisi ehtiä katselemaan.
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. käytiin kanssa eilen illalla vaimon kanssa pällistelemässä vesisademarkkinoita. On se kumma kun ei älyä lähteä ajoissa , kun aina ennenkin on porukka jo kokoamassa kamppeita pois torilta kun sinne asti pääsee... (Rehellisesti sanottuna myllyn ostoshelvetti vei taas pari tuntia..) mutta sain sentään muutaman foton napsittua Harri
Vs: Keskiaikamarkkinat Turussa 26. - 29.6. Kävin minäkin aika loppumetreillä, mutta ehdin hiukan seurata kunnon teatteritouhua ja ihan hienoa oli. Otin pari ruutua liikaa innoissani. Samalla testasin miten hyvin tmax400 toimii jos sinne sotkee muutaman pisaran vesisadetta sekaan.