Vs: SVHY kouluttaa: Vedostus ja märkälevykurssi Killinkoskella 30.7. - 3.8.2014 Mä olen jo valmis. Laitoin nyt jo varusteet päälle niin pääsen hyvään tunnelmaan loppuviikoksi. Mä muuten luulen että taitaa tulla vuoden komeimmat ryhmäkuvat tältä kurssilta.
Vs: SVHY kouluttaa: Vedostus ja märkälevykurssi Killinkoskella 30.7. - 3.8.2014 Killinkoski valmiina vastaanottamaan kurssilaiset. Majoitukseen sopii saapua vaikka tänään, jos niin haluaa. Majoituspaikkojen avaimet ovat minulla ja olen majoittuneena tässä Wanhan tehtaan pihapiirissä ( Inkantie 60, Killinkoski ). Päivystelen paikalle tulijoita aina 24:00 saakka, jos saapumisesta ilmoittaa hyvissä ajoin saatan keitellä tervetuliaiskaffeet Myös päivävierailijat ovat tervetulleita koko kurssin ajan. --Tapsa-- 045 639 3368
Vs: SVHY kouluttaa: Vedostus ja märkälevykurssi Killinkoskella 30.7. - 3.8.2014 Kiitokset kurssin kouluttajille ja osallistujille!!! Reipashenkinen kurssi takana ja meininki oli hyvä. Nyt on vähän takki tyhjä, mutta jatkoa tulee kyllä http://www.svhy.org/tapahtumat-kurssit-ja-nayttelyt/menneet-tapahtumat/vedostus-ja-markalevykurssi-kill/ --Tapsa--