Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tyttö

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 21 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mitäs mieltä tästä? Kerrottakoon heti alkuun, että tummaa löytyy, mut originaalissa (645 dia) on tummassakin sävyjä. Skannerini vaan ei kykene tumman pään sävyihin.

2. pitäiskö blondaa sitten? oikeastaan mä tyksin tästä, tuo vaate näyttää kivalta.

3. Itse kuva on hiukan pieni. Herkkä tämäkin on, mutta silmä kiusaa, ei auki eikä kiinni. Toisaalta sehän luo tähän jännitettä, siitä en tiedä onko se hyvää vai huonoa. Silmä kiinni olisi ehkä ollut kiva.

4. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Minä pidän, sävyt ovat hienot ja herkät, valo tulee kauniisti ja malli on hyvä.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kaunis kuva jossa on kauniisti valo osunut ja tehnyt maalaukselliseksi. Minusta tytön olemusta ja siihen liitettävillä asioilla voisi kikkailla. Lukemassa kirjaa tai vastaavilla pienillä asioissa koettaa saaha pientä lisä ideaa kuviin. Aineksia on todella loistavaan kuvaan siis.

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tuohon muutama kyynel, niin olis täydellinen.

7. turgi

turgi

106
    0
    0
    Todella hyvä valo niinkuin on edellä mainittu, lisäksi mallin asento miellyttää minua. Rakkaus huoliako? Tohon ois sopinu tumma päivänkakkara mistä tyttö repii terälehtiä irti! En tiedä mikä sai mut ajattelemaan tuommoista, mutta tuli nyt vaan ekana mieleen :)

8. vn

vn

1 464
    0
    0
    Murheellisen näköinen.
    Jotenkin pystykuvana tuntuu ahtaalta tuo oikea laita, mutta ehkä se vain lisää kuvaan tehoa?
    Hyvä kuva. Vaatetus toimii nätisti tytölle.

Vesku

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kiitos kommenteista. Tästä on myös sellainen versio, että katse on eteenpäin, siis tuonne mennä nenä osoittaa enkä sitäkään pidä huonona. Itse tykkään tässä tästä niukasta sävymaailmasta.

10. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Samoin. Ehkä alaosan voisi rajata ihan pikkuriikkisen löysemmäksi, tai ainakin kokeilla miltä näyttäisi. Taidokkaasit on kuitenkin valaistus hallittu.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Periaatteessa vois rajata alhaalta löysemmäs juu niin että letti näkyis kokonaan, mutta jos liikaa antaa alas tilaa, tulee taas kyynärpää eteen ja siitä ei voi katkaista... Tää tässä on ihan originaalirajaus.

12. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Parasta tässä on minusta -valokuvauksen kannalta keskeisin osa-alue- VALO.
    Hyvä suunta, riittävän pehmeä, hyvin muotoileva. Rajaushöpinät on minusta tässä toisarvoista.
    Hyvä Heli!