Mitäs mieltä tästä? Kerrottakoon heti alkuun, että tummaa löytyy, mut originaalissa (645 dia) on tummassakin sävyjä. Skannerini vaan ei kykene tumman pään sävyihin.
Itse kuva on hiukan pieni. Herkkä tämäkin on, mutta silmä kiusaa, ei auki eikä kiinni. Toisaalta sehän luo tähän jännitettä, siitä en tiedä onko se hyvää vai huonoa. Silmä kiinni olisi ehkä ollut kiva.
Kaunis kuva jossa on kauniisti valo osunut ja tehnyt maalaukselliseksi. Minusta tytön olemusta ja siihen liitettävillä asioilla voisi kikkailla. Lukemassa kirjaa tai vastaavilla pienillä asioissa koettaa saaha pientä lisä ideaa kuviin. Aineksia on todella loistavaan kuvaan siis.
Todella hyvä valo niinkuin on edellä mainittu, lisäksi mallin asento miellyttää minua. Rakkaus huoliako? Tohon ois sopinu tumma päivänkakkara mistä tyttö repii terälehtiä irti! En tiedä mikä sai mut ajattelemaan tuommoista, mutta tuli nyt vaan ekana mieleen
Murheellisen näköinen. Jotenkin pystykuvana tuntuu ahtaalta tuo oikea laita, mutta ehkä se vain lisää kuvaan tehoa? Hyvä kuva. Vaatetus toimii nätisti tytölle. Vesku
Kiitos kommenteista. Tästä on myös sellainen versio, että katse on eteenpäin, siis tuonne mennä nenä osoittaa enkä sitäkään pidä huonona. Itse tykkään tässä tästä niukasta sävymaailmasta.
Samoin. Ehkä alaosan voisi rajata ihan pikkuriikkisen löysemmäksi, tai ainakin kokeilla miltä näyttäisi. Taidokkaasit on kuitenkin valaistus hallittu.
Periaatteessa vois rajata alhaalta löysemmäs juu niin että letti näkyis kokonaan, mutta jos liikaa antaa alas tilaa, tulee taas kyynärpää eteen ja siitä ei voi katkaista... Tää tässä on ihan originaalirajaus.
Parasta tässä on minusta -valokuvauksen kannalta keskeisin osa-alue- VALO. Hyvä suunta, riittävän pehmeä, hyvin muotoileva. Rajaushöpinät on minusta tässä toisarvoista. Hyvä Heli!