Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Suurimpien kaupunkien (parhaat(?)) kehityspaikat?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Aksu, 3 Lokakuu 2005.

1. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Diat olen Fredrikinkadulla kehityttänyt. Eipä ole moitteen sijaa. Nopeaa ja riittävän edullista. Kun pohjoisempi lopetettiin, niin tuolta saa muutenkin nykyään kaikki. Tai ainakin tiedon mistä voi hakea.

2. En itse ole filmejä (vielä) kehityttänyt, mutta jos digikuvista haluan paperikopiot, niin vien ne Fotokungenille (Kocksgatan 1, Tukholma). 20x30cm:n suurennos maksaa 19 Skr, eli noin kaksi euroa.

3. Markus Hautaniemi

Markus Hautaniemi Active Member

1 265
    0
    36
    Teetin äskettäin DigiExpress nimisessä nettipalvelussa digikuvastani 30x45 cm kokoisen kuvan(Metallic Huippukiiltäväpintainen paperi). Kuva maksoi 8,5 euroa. Kuvanlaatu oli mielestäni erittäin hyvä.

4. Lada66

Lada66

96
    0
    0
    Paijula

Täältä myös kehuja Turun Kuva-Paijulalle. Kehitysten lisäksi maininnan arvoista on ammattitaitoinen vedostus (sekä filmistä että digistä). Nyt ovat vielä hankkineet uudenkarhean labran, vedostukset negoista ja dioista toimii automaattisella pölynpoistolla. Tuli Realasta saatanan hyvää jälkeä, kun kokeilin 25*30 koossa.

5. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Minun kokemukseni ovat olleet kovasti vaihtelevat. Kerran sain erinomaiset vedokset, joissa tosin negat oli naarmutettu skannauksen jälkeen.
    Toisella kerralla digikameran käsittelemättömät tiedostot tuottivat ylisaturoitunutta jälkeä vihreän suuntaan. Masentava kokemus.