Pahoittelen mikäli tuli väärään osioon, olen uusi täällä enkä ole vielä oppinut talon tavoille Kamera-lehdessä siis oli jossakin numerossa oli pieni artikkelin pätkä muovisesta sadesuojasta (muistutti läpinäkyvää muovipussia), jossa oli muistaakseni esim. etsimen kohdalla kiristysmahdollisuus. Osaisiko joku kertoa millainen on ollut käytössä ja mistä voisi ostaa? Useaan kertaan olen kaupungin kameraliikkeet juossut läpi ja pyytänyt tilaamaan, mutta koskaan ei ole soittoa tullut.
Vs: Sadesuoja kameralle ? Pokkarin kanssa minulla on hyviä kokemuksia Aquapac:sta. Kevyt ja toimii. Telefoto – Fotokauppa kotonasi, etkä maksa liikaa. Viime lumimyrskyn aikana olin liikkeellä filmikameran kanssa, joka oli suojattu elmu-kelmulla. Homma toimii tihkusateessa tms. kosteassa ihan hyvin mutta siinä lumimyrskyssä elmusta tuli entinen aika nopeasti. Kamera ja kuvaaja kastuivat, mutta muuten oli mukavaa...
Vs: Sadesuoja kameralle ? http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?products_id=1383 Veikkaan, että tarkoitat tällaista. Itsellä ei kokemusta, mutta muutamalla kaverilla kyllä. Senverran positiivista palautetta olen kuullut, että itselläkin tuo on jo ostoslistalla. Kanoottireissuille tai muihin litimärkiin olosuhteisiin suosittelen kyllä tiiviimpää varustusta
Vs: Sadesuoja kameralle ? Vaan jostain syystä en saanut linkkiä toimimaan, ei firefoxilla eikä explorerilla???? (joku on vetäissyt maitolaiturin töpselin irti seinästä) (taisi olla joku kauhea ostoryntäys menossa, nyt linkki taas toimii)
Vs: Sadesuoja kameralle ? mietin vain, että vaikuttavatko tuollaiset muovisuojukset jotenkin kuvien laatuun? itse kun en ole koskaan tuollaista kokeillut tai nähnyt kokeiltavan.
Vs: Sadesuoja kameralle ? Juuri tätä tarkoitin, kiitoksia linkistä! Itse tarvitsen lähinnä siltä varalta jos kilpailuissa yllättää sade niin ei tarvitse kaluston puolesta sitten ihan mahdottomasti pelätä
Vs: Sadesuoja kameralle ? "Objektiivin ympärille on kätevä kiristysnauha" Eli kuvaa ei oteta pussin läpi.. Ja etsimellekin taisi olla reikä. Filmipokkarin automaattitarkennus saattaa kyllä häiriintyä muovipussista, TTL-tarkentavien digien ja järkkärien pitäisi selvitä kunnialla.
Vs: Sadesuoja kameralle ? Ah, mun lyhytaikainen muistini on näköjään n. kahden viestin mittainen, ja pitkäaikainen ei toimi lainkaan.
Vs: Sadesuoja kameralle ? mulla on tällanen. tositoimiin ei oo vielä päässy ku kuvausinto ei oo riittäny ulos asti tänä mustana talvena oikein.