Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

canon eos-1--bc

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana _nmrl_, 6 Tammikuu 2007.

Eli kamera vilkuttaa bc:tä kun yrittää ottaa kuvaa.Akun vaihdoin.Ei parantunut.Battery Checkin kattoo niin näyttää täysiä virtoja.Tarkentaa ihan normaalisti mutta sitte ku painaa laukasinta niin alkaa vilkuttaan bc:tä.Putsasin kontaktinastat linssistä ja kamerasta joku aikaa sitten ja sen jälkeen taas toimi ihan ok.Myös akun nastat putsasin liinalla.Tänään alko taas takkuilemaan että vilautti jo syvyysterävyys esikatseluhommaakin siinä samassa bc:n kanssa ku yritti ottaa.100-400 lasilla kokeilin niin sama juttu.ELi ei vissiin linssistä ainakaan johdu.Ei mitään lämpötilaheittoja mitkä pitäis vaikuttaa.Osaisko joku auttaa tai onko jollain ollu samoja ongelmia?

1. Rane62

Rane62

20
    0
    0
    Vs: canon eos-1--bc

Minulla oli joskus EOS 1000 rungossa sama vika. Minulla oli verhon lamelit ristissä. Jokin ylikuormitus siinä tapahtuu, mutta...

2. Vs: canon eos-1--bc

Mitä teit omalle kamerallesi?Kuinkahan paljo tollasen korjauttaminen maksaa riippuen kyllä viasta?Vakuutus toivottavasti maksaa korjauksen.hähä

3. Rane62

Rane62

20
    0
    0
    Vs: canon eos-1--bc

Omassani tökkäsin muovisella tikulla lamelia joka oli väärässä välissä. Lameli luiskahti paikaleen ja sit vaan kuvia otaan. Kunnes kaaduin kamera kaulassa jokeen. Minulla oli kyllä jo parempi runko olemassa, mutta painavampi.
    Kannataa viedä huoltoon jos vakuutus maksaa. tietty jos ei itse selviä kannataa sittenkin viedä hintaarvioitavaksi. Huollot antaa hintaarvion kyllä ennakoon.

4. Vs: canon eos-1--bc

Nyt taas toimii kun kehitin filmin keskenkaiken ku ei suostunut enää ottamaan kuvia.Sitte muutamia sarjoja sarjatulella ilman filmiä, uusi filmi tupiin ja toimii moitteettomasti.Hämärää?

5. Vs: canon eos-1--bc

Kirjoitetaan nyt vielä tämänhetkinen tilanne.Olen ottanut nyt tavaksi että joka kerta ennenkuin vaihdan uutta filmiä tilalle, otan muutaman kymmenen räpsyä ilman filmiä.Nyt olen kuvannut jonku 4 filmiä ongelman jälkeen ja hyvin on toiminut tähän mennessä.Ehkä pitää vain ottaa enemmän kuvia ettei suljin pääse ihan ruostumaan;)