Myytävä tuote: Crown Graflex + Graflex Optar 135mm Hinta: 650 EUR Paikkakunta: Helsinki/Töölö Tuotteen kuvaus: Hankin aiemmin Graflex-kameran siihen, että voisin käyttää Aero Ektar -linssiä. En miettinyt asiaa liian paljon, jotenkin vain hankin Graflex-kameran. Luulin, että kaikissa on se verhosuljin myös kameran sisällä. Olin väärässä, Crown Graflex on ilman sellaista toiminnallisuutta. Tästä sisuuntuneena sitten sain Speed Graflexin, ja nyt olen kuvannut sillä kameralla ja objektiivilla kuvia. Tarkoittaa, että tämä Crown Graflex on minulla ekosysteemin ulkokehällä. Voin antaa sen siis eteenpäin jollekulle, jolla on kiinnostusta laakafilmistä ja -kuvauksesta. Kaupassa tulee 3 kappaletta laakafilmillä ladattuja filmikoteloita (Fomapan 400), jotta voi kokeilla kameraa käytännössä. Tuotteen kunto: ok Toimitusehdot: postitus tai nouto (en ole aina saatavilla, pitää sovittaa aikataulut yhteen) Yhteydenottotavat: yksityisviesti Lisääthän ilmoitukseesi myös selkeät kuvat myytävästä tuotteesta. ... kyllä sitten kun ehdin ottamaan.